A hole on the toilet wall: aman da pek hoş..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Mart 2008 Pazartesi

aman da pek hoş..

ben bugün yeni blog yazarım ne güzel mis gibi olur diye düşünüyodum. sonra geldim oturdum neyle ilgili yazıcağımı unuttum iyi mi :/
öylesine yazıcam şuan yazmış olmak için..
hani başladım madem şey olmasın diye..
ama hiçbişey gelmiyo aklıma..
aslında geliyo..
reason diye bi şarkı vardı bilirsiniz.. hoobastank'in yıllaaaar yıllar önce..
bugün necmettin hoca açtı o şarkıyı sabahtan beri dilime dolandı..
"en dı riiizın iiiiz yuuuu!"
sonra düşündüm..
şimdi bizim burda biri çıkıp sebebim sensin filan diye şarkı yapsa "ıyy ne kıro.. ıoğkk..öğk.." flan deriz di mi..
doğruyu söyleyin şimdi..
ben gayet derim yani..
ama bunlar diyince "ayy ne romantik" oluyo.. garip aslında..
valla garip adamına göre muamele yapıorz..
kınadım kendimi..
kınamıcam ya da vazgeçtim niye kınıyorum..


bu arada günü mesajını da vermeden edemiicem.. bugünkü mesajım ronald mcdonald'a..
ronald amca.. biliyosun seninle bi geçmişimiz var..
yıllarca sen bizi besledin, biz de sana dünyanın parasını kazandırdık..
o verdiğiniz paralarla bi sürü çocuk öldürüyolar diyenlere.. bi yürü git dedik.. seviyoruz biz ki bunu dedik.. bu yüzden kınandık, insanlar bizden tiksindi..
yıllar geçti burger'ı daha çok sever olduk..
fiyatların daha pahalı, hamburgerlerin daha küçük olsa da seni burger karşısında ezdirmedik, korumaya devam ettik..
ama ronald amca, bi ricam var bak burger ne güzel calve kullanıyo, sen neden hala pınar mayones kullanıyosun..
uzun bi süre sonra ilk defa senin dükkana uğradım, midem kalktı yiyemedim mayonezden..



hee bu arada çizgili çocuk bekle beni xD

0 küçük şişe sallanıyor: