A hole on the toilet wall: ...

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Mart 2008 Pazar

...

merhabalaaaaaar... merhabalar..
döndüm dersaneden..
iki sınav olduk ikisi de harikulaadeydi.. mutluyum..
huzurluyum..
yarın ki hiç çalışmadığım ve hocanın çok zor olucağını söylediği sınava çalışmadığımı hatırlamamaya çalışıyorum..
zaten bugün dönüşte felsefe notlarına çalışiyim diye okumak için kitapm almamıştım..
felsefe notlarını da evde unutmuşum..
mal mal bi buçuk saat yolları izledim xD

herneyse..
yaa ben msn de smiley kullanmayan insanlarla konuşurken çok geriliyorum..
(ouww anlatım bozukluğuna bak xD)
iyi bişey söylüyo olsa da sanki azarlıyomuş gibi geliyo..
arkadaşlar yapmayalım böyle, ifade kullanalım..
lütfen ama..



mavi pötikareli don forever!!

11 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

hahayt algım kıt ifade kullanmazsanız ne demek istediinizi anlamıyorum diyo kız daa ne desin :D
yazıktır len
bi de didinin iyileşmek için burger kinge gitmesi,orada hakikaten şifa bulacağına inanması kafaya harbi bi darbe falan gerektiriyo..of içim acıdı.allam akıl fikir benden al bunlara ver>D

beysaa dedi ki...

ya ciddi ciddi merak ediyorum hiç mi işin yok senin.....!?

Adsız dedi ki...

valla yok be ablam
sen de part-time avukatlık yapıyosun herhalde?

Büşra Mutlu dedi ki...

önceki yorumlarına bakarak söylemek istediğim şeyleri anlayabileceğini düşünmüştüm ama demek ki yanılmışım xD

esas sen ne demeye çalıştığımı anlayamamışsın.. açıklıyım..
örneğin peki kelimesi kullanım şekline göre farklı şekilde anlaşılabilir..
peki xD gayet olumlu anlaşılırken
peki.. gayet olumsuz anlaşılabilir..
nasıl konuşurken mimik ve ses tonumuzla kelimelere anlam yüklüyosak, msn de de yazdıklarımıza ifadelerle anlam yüklüyoruz..

burger'a gelince.. didi'nin midesinin kötü olduğunu bulndığını söylemiştim zaten.. burger'a gidiş amacımz tuvaleti kullanmaktı fazla ayrıntıya girmicem derken bundan bahsediyodum..

sanırım herşey açıklığpa kavuştu..

Adsız dedi ki...

anlayamıyorum açık açık denmez ki zaten,böyle sebepler sıralanır

Büşra Mutlu dedi ki...

ne desem boş..

Adsız dedi ki...

biliyoruz zaten biz sözlerinin boş olduğunu?
(aynı mesajlar itinayla tekrar tekrar atılır)

Büşra Mutlu dedi ki...

evet ne desem boş çünkü o kafan dediğim hiç bişeyi almıyo..
her attığım mesajı "buna nası laf sokabilirim" şeklinde okuduğun ve söylediklerimi anlamamakta ısrar ettiğin için de aynı şeyleri 50 kere farklı kelimelerle anlatmam gerekiyo..

Adsız dedi ki...

oy yazıık..umarım bir gün sizin kadar "zeki" olurum falan da msnde ifade koymayanların ne kast ettiğini anlamaya çalışırım.ve bi de o kadar çok açık verir öylesine deli saçmalarım ki,insanlar "yahu napsam da bu gerçeği yüzüne vursam","ahaha salaa bak ne demiş" diye düşünürler.

Büşra Mutlu dedi ki...

sana biz zekiyiz sen aptalsın flan demedim..
sadece söylediklerimi anlamamakta ısrar ediyosun..
ayrıca salak flan demezsen sevinirm.. çünkü gerçekten bu tavrın rahatsız edici olmaya başladı..

Adsız dedi ki...

korkuyorum artık..