A hole on the toilet wall: bugünü anlattığım blog..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Mart 2008 Cumartesi

bugünü anlattığım blog..

bonjour!!
evet sanırım günaydın demek oluyo ama fransızcam bu kadar iyi akşamları henüz öğrenemedim..

herneyse anlatmaya geldim..
enteresan şeyler olmadı pek ama..
herneyse, bugün yds denemesi var diye gidiyorum dershaneye..
mutluyum bu sayede matematik dks'si ertelenicek.. (bu arada şu dks'lere hep sbd diyorum bi türlü alışamadım..)
huzurluyum yani.. erkenden gittim saat 13.07 meydanda indim ohh ne güzel..
bu arada ben ne zaman bakırköye gitsem saatin son kısmı 7 oluyo.. yani şöyle ki 13.07, 09.07, 11.07...
herneyse indim.. capacity'ye gittim..
yolda henüz ergenliğe yeni girmekte olan kızların dikkat çekme çabalarıyla eğlendim..
mesela kızın biri bi müzik market var onun yanından geçerken çalan müzikte deli gibi dans etmeye başladı..
bi yandan dans ediyo bi yandan da diğer insanların gözlerinin içine bakıyo "bakın ne kadar uçuk bi insanım.. ahh ilahi ben ne orjinalim" dercesine..

herneyse capacity'ye girdim.. beş kuruş param olmamasına rağmen didi'ye hediye baktım..
sonra zara'ya girdim..
ama tabi sabah ütülemeye üşendiğim pantalononum, iki gün önce topladığım ve o zamandan beri açmamış olduğum saçlarım ve makyaj namına azıcık göz kalemiyle zara'nın müşteri profilinden çok farklı bir imajla..
sonra oranın asıl müşterilerini görüp kendimden utandım..
sonra oranın tuvaletine gittim..
ellerimi yıkayıp temizlikçi teyzenin henüz kurulamış olduğu yerleri ellerimi sallamak suretiyle tekrar ıslattım.. sonra teyze böyle garip garip baktı ama bişey demedi.. ama valla bilerek olmadı boş anıma geldi yani..

sonra dershaneye gittim.. tam sınav öncesi suyumu alırken kızları gördüm..
ve o an acı gerçekle yüzleştim.
sınav bugün değil yarınmış..
pek sevgili rehberlik servisimiz yanlış söylemiş telefonda..
yani sbd var..
daha güzeli yanımda defter kitap hiçbişey yok..

herneyse derse de girdik.. hakan hocanın parlak gri pantolonuyla mutlu olduk..
hocanın kelime çalışıyo musunuz sorusuna yüzsüz yüzsüz hayııır dedim..
yakında quiz flan yapıcak kesin.. öyle konuştu biraz..

sonra 2006 yds 1.si kızla konuştuk rehberlik dersinde.. moralimizi bozduk..
hoca seneye bu sınıfı yine komple bi arada görmek istiyorum dedi..
ben de hayııır ben istemiyoruuuum demek istedim ama sustum..

matematik sbd olduk.. 6 yanlışla hıyarlığımı kanıtlamış oldum.. sonra da eve geldim işte..
aslında anlatıcak çok şey vardı ama üşendim şu an..

bonne nuit!!

bu arada yarınki sınavda kesin tentative çıkıcak.. içime doğdu..

0 küçük şişe sallanıyor: