A hole on the toilet wall: kafayı yiycüüm...

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Mart 2008 Perşembe

kafayı yiycüüm...

aman yahu..
bizim pc iyice pislenmiş, virüs, mırç, trojan, spyware, keylogger ve nicesi bilgisaytarımıza doluşmuştu ki emre ve babam sağolsunlar bunlardan kurtulmanın zamanıdır diyerekten bugün pcnin başına oturmuşlar..
çözüm yolu olarak da pcyi komple sıfırlama yoluna gitmişler..
acı çekiyorum dostlar :(
nelerim gitti bi bilseniz..

  1. unbroken universe çevirim gitti.. (o üç paragrafı çevircem diye ne kadar uğraşmıştım oysa ki..)
  2. milyonlarca şarkım gitti... oufff.. :/
  3. damlanın seval yoluyla benimde damla yoluyla varlığından haberdar olduğum ama şu an burda adını söylemiiceğim çok tatlı oyuncu insanın resimleri gitti..
  4. sıfır km.. yeni indirilmiş henüz izlenmemiş edward scissorhands gitti.. (babam bu konuda "şu elinden bıçaklar çıkan adam mı.. aa ben izledim onu geçen istiyosan sana anlatıyım" dedi.. hayır film ingilizce altyaz flan da yktu nası izledi merak ediyorum xD)
  5. last.fm di şuydu buydu küçük küçük büssürü program gitti.. onları baştn yüklemem gerekcek.

sonuç olarak acı çekiyorumm.. tanrı yardımcım olsun xD xD


yaa bi de ben neden popomundoyu açamıyorum??? :/

0 küçük şişe sallanıyor: