A hole on the toilet wall: express blog

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Mart 2008 Pazar

express blog

merhaba merhaba..
öyle yazıp çıkıcam hemen..
dün o çok beğendiğim elbiseyi bugün denedim hiç güzel olmadı..
ayrıca yine diyete başladım ancak 3 saat gbi bi süre sonra diyetim hardallı tavuk burgerin dayanılmaz cazibesine yenik düştü :/


hah bi de bugünümün en ilginç ve bende gülme isteği yaratan olayı şu oldu..
otobüsteyim.. yan tarafta bi çift oturuyo..
konuşuyolar ama çocuğun surat büyük bi hızla kızın suratına doğru yaklaşıyo..
tabi ben konuşmanın içeriğini filan bilemem xD
herneyse bayaa yaklaştılar flan..
tmm dedim kızı öpücek bi yandan da diyorum eöh yuh otobüste olur mu ayıp flan..
kız da bnm gibi çocuğun kendisini öpüceğini düşünmüş olcak ki gözler flan kaydı böyle garip bişey oldu..
ama çocuk kızı öpmediiii....
kız da mal gibi kaldı öyle..
bnde kendi çapımda yarıldım.. xD xD

6 küçük şişe sallanıyor:

Deniz dedi ki...

"öpenim yok.ancak başkalarına bakabiliyorum.onlar da öpüşmeyince seviniyorum.sevincimden hain kahkahalar atıyorum.millet dönüp bana bakıyo otobüste,yol ortasında dans eden kızın toplamaya çalıştığı ilgiyi iki saniyede topluyorum.hadi gülsenize!"

Deniz dedi ki...

"işin kötüsü cevap da veremedim."
burada bir didi sendromu başladı sanırım>D
1. adım:cevap vermeye çalış
2. adım:cevap vereme
3. adım:görmezden gel(ne harika,gözlerini kapatınca her şey yok olur zaten!)
4. adım:dayanama
5. adım:blogunu kapa
--------
bu adımlar atılırken insan merak ediyor,bu büşü denen kızcaazı neden savunmuyor didisi diye.aslında merak etmiyor adı gibi biliyor sebebi de naparsın..

**bushu** dedi ki...

ahah dayanamıyosun di mi ?
laf sokasın var ben cevap vermeyince deliriyosun xD

Deniz dedi ki...

yok öyle bi durum,ben gayet rahatım bu konuda.senin cevap verememen ve sonra "bilerek cevap vermedim kiii kasten kii lafı oturttuundan değil yaniii" demen daha zevkli benim için.
bi de hala kişiliğe takmış durumdasınız ondan bundan karakter analizi yapmaya çalışıyosunuz ya..peh!

**bushu** dedi ki...

şimdi ne karakter analizi yaptım bişey demedim ki.

Deniz dedi ki...

"cevap alamayınca deliriyosun dimi,hadi deniz bişi söyle de ona göre davranayım" falan gibi bi anlam çıkardım gayet.salla.