A hole on the toilet wall: aaa başlık koymayı unutuyodum nerdeyse..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Mart 2008 Çarşamba

aaa başlık koymayı unutuyodum nerdeyse..

off yahu şu kızların fantezi dünyası beni öldürücek xD
şimdi quizilla diye bi site var belki rastlamışsınızdır..
insanlar test flan yapıyolar yayınlıyolar filan..
ama testleri görmeniz lazımm xD xD

ahni bi oyun var ya cennette 7 dakika filmlerde filan oluyo mutlaka görmüşsünüzdür.. ama ben yine de anlatıyım bi kutuya filan isimleri yazıyosun ya da kendine ait bi şekil çiziyosun sonra onu seçen kişiyle cennette - ki burası amerikan filmlerinin vazgeçilmezi kocaman gömme dolaplar oluyo - 7 dakika boyunca istediğini yapıyosun.. artık o tamamen sana kalmış bişey..

herneyse testler şu şekil büssürü şık var kiminde isim yazıyo, kiminde bi şekil anlatılıyo filan ona göre dolapta karşılaşıcağın kişiyi ve içerde yaşadıklarınızı anlatıyo xD
hele naruto temalı bi tane yapmışlar.. ( naruto bi animeymiş.. böyle dokuz ninja var deli gibi süper hepsi falan filan.)
üşenmedim bütün şıkları denedim.. xD

edindiğim izlenimleri aktarmam gerekirse;
*testleri hazırlayan kızlar 12-13 yaşlarında
*doğru yolda diiller arkadaşım.. cennette 7 dakikaya fazla takmışlar xD
*insanların öpüşerek aşık olabiliceklerini sanıyolar.. yani önce öpüşüp sonra aşık olmak gibi xD ya da her öptüğüne aşık olmak gibi.. xD xD
*ve son olarak, evlenme olayına fazla takmışlar.. bütün hikayelerin sonu evlenip sonsuza kadar mutlu olmakla ilgili.. xD


işte bu da pein.. dolapda yarım saat :z



ouuff tamam gidiyorum ben yeter xD

0 küçük şişe sallanıyor: