A hole on the toilet wall: okul dönüşü blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Mart 2008 Pazartesi

okul dönüşü blogu

yaaa benim ders çalışmam laaazım..
netlerim hızla aşağıya düşüyo,
son öss denemeden 241 aldım..
ama hala kalkamıyorum şu pc nin başından yaa..
neyse artık..

henüz bünyem şu saat değişimine..
evet tam olarak bunu yazıyodum kiiii annem diğer odadan
bushu koş soğanlara yumurta kır yanmasın dedi..
bn tabii annemin ne dediğini anlayana kadar baya bi zaman geçti ve mutfağa ulaştığımda soğancıklar yanmıştı bile..
ama beeen son anda çevik bi hareketle yumurtayı kırdım ve yemeğimi kısmen kurtardım..
şu an kısmi olarak yanmış soğanlı yumurtamı yiyorum xD
aslında mutluyum fena olmamış yaani.
tek sorunum sıcak tavaya dokunarak kaybettiğim parmak izim ve sercanın üzerimde yarattığı baskı..
yaktım diye dalda geçiyo benle
hayır yani zaten yemeğim yanmış böyle de üzerine gelinmez ki insanın canım..
hem çok ekmekle yiyince güzel bile oluyo..

neyse gdiyorum ben..

0 küçük şişe sallanıyor: