A hole on the toilet wall: rüya blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Mart 2008 Cumartesi

rüya blogu

aa ben rüya gördüm bu gece..
uzun çoook uzun bi aradan sonra ilk defa bi rüyamı hatırlıyorum..
şimdi şöyleymiş biz ananemlerdeyiz,
ben saçlarımı yeşile boyuyorum..
ama boya yetmiyo saçlarımın yarısı kahverengi yarısı yeşil oluyo ve böyle sürekli elimde boyayla geziyorum sürekli saçıma başıma sürüyorum böyle..
sonra işte ananemlerin banyoya giriyorum ananem var bi de beyza mı ne var yanımda..
saçlarımı fln yıkıyorum..
sonra şuan beyza olarak hatırladığım ama kim olduğundan tam emin olamadığım insan orda başkaları vardı niye onların yanında saçlarını yıkadın diyo..
bende aa var mıydı? flan diyorum..
meğer onlar turistmiymiş, sinemacımıymış öyle birileri..
sallamıyorum aman nolucak flan diyorum sonra güzide telefonumun dıvırt dıvırt şeklinde öterek beni uyandırmasıyla rüyam bitiyo. :D

3 küçük şişe sallanıyor:

beysaa dedi ki...

büş yaa aşkolsun kırk yılın başı rüyanda beni mi gördün ne onuda hatırlamıyorsun neyse kısmet artık xD rüyalarının devamını bekliyoruz =P

**bushu** dedi ki...

ne be ne aşkolsun zaten ayda yılda bi rüya görüorm onda da seni görmüşüm daha ne istiyosun xD

beysaa dedi ki...

dimi! ya hu haketen bi de beni görmüşşün kızım iyisin dimi aklın başın yerinde yani beni görmek öyle kolay iş deel =P

bu arada bende blog açtım gibi sanki ne bilim heves ettim senin özentinim idolümsünn büüüşş..! =P :W ama çok özellikli deel senin gibi bak arada olurmuu abiii :S hehe:D xD