A hole on the toilet wall: aşk blogu.. gözlerim yıvalarından fırladı blogu xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Nisan 2008 Pazartesi

aşk blogu.. gözlerim yıvalarından fırladı blogu xD

ben aşık oldum yaa xD
last.fm de gökçenin profiline bakınmaktaydım kiiii listesinde 2. mi 3.mü bi grup gördüm..
adııı tam olarak neydi bi dakka gelicek aklıma şimdi...
az önce damlaya söylemiştim ancak şuan uçtu gitti..
eömm norther heh evet norther.. xD
evet kiminizin gözleri parladı ben bliyorum ki diye hatta dinliyorum bile diye farkındayım xD
herneyse orda sarı bi eleman var ben onu çok sevdim çok tatlııııı xD xD














bakın bir melek adeta xD
ama dinlemeye korkuyorum böğrük möğrük çıkçak diye..
meleğimin kanatları rööaarğhklarla kopucak diye korkuorm :P



edit: an itibariyle öğrendim ki kendisinin adı Petri'ymiş. ve iyiki de dinlememişim tahmin ettiğim gibiymiş çünkü xD
edit2: evet dinledim :/ nothing isimli parçalarını beklemekteyim.. şu an down çalıyo böğrüm böğrüm bişey.. yani adam gbi söyleseler olucak işte ama :/

0 küçük şişe sallanıyor: