A hole on the toilet wall: biraz ordan biraz burdan

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Nisan 2008 Cumartesi

biraz ordan biraz burdan

uuu merhabalaarrr..
yarına yetişmesi gereken yaklaşık 600 henüz çözülmemiş sorum var ve ben şu an burdayım xD dün gece 4.5 saat uyudum yorgunluktan ölücem ama olsun yazasım var xD


öncelikle sawyer demek istiyorum xD dün beyaz da izledim anam o adam ne kadar tatlı bi adammış yaa.. tip anlamında demiyorum o açıdan zaten ne olduğu belli ama böyle hareketleri filan çok sevdim xD ayrıca ikide bir çevirmen kızın "ay çok tatlı yaaa.." diyişi geliyo aklıma salak gibi gülüyorum sokaklarda kendi kendime..
he bi de annem bugün sawyer'ın karaçaylara benzediğini idda etti xD karaçaylardan da çıkıyo böyle çocuklar diyo bilmiyorum artık :z

ikinci olarak şebnem ferah demek istiyorum.. dekoltesi demek istiyorum xD
tamam şu an sadece beyaz şovdan bahsediyorum farkındayım ama bunu da söylemessem olmaz..
şebo bu sözüm sana.. ömrümden ömür gitti şebo..
o kadar açılır mı o gömleğin önü, insan giymez mi içine bişey şeboo..
hadi açtın adam gibi otur be şebo.. eğiliyosun kalkıyosun..
akşam akşam evde yaşadığım gerginliğin haddi hesabı yok..
neyse bi kaza filan olmadı ama gerildim yani..
hayır sen umursamıyosan bana ne ama cidden çok gerildim aaa...



bi de şu bakırköy emolarının oturduğu bi yer varya yer altı çarşısı gibi bişey var onun üst kısmı.. işte orasını boş bulduk dinlenme amaçlı oturduk..
üstünde tam olarak şunu yazmışlar:

"everybody <3mo must be!"

yazmaya çalıştıkları şey:

"herkes emo olmalı"

bu noktada pek sevgili emo arkadaşlarımızı (!) uyarmayı kendime borç biliyorum..
şu harikulade cümleyi yazan arkadaş, ingilizceden anlamıyosun.. hem de hiç anlamıyosun.
o kadar anlamıyosun ki ingilizce cümle dizlişinin türkçeden farklı olduğunu bile bilmiyosun..
neyse emo kardeş sayıp sövesim geldi gene tuttum bak kendimi..
hayır şimdi sana sövücem saçma genellemeler yapıcam başka insanlar kırılıcak ondan yani..


bu arada 600 soru yaa :/

2 küçük şişe sallanıyor:

şarbon dedi ki...

emolarla uğraşcağına test çöz :)
devrik cümle kurulur öyle, ama kasıtlı yapmadıklarına da eminim, keza türkçe konuşmaz çoğu.

"abi birbirinize dalcağınıza şimdi konser öncesi, gidin emoları dövün"

**bushu** dedi ki...

ahah doğru söylüyosun xD