A hole on the toilet wall: bizim pc yine virüs doldu :/

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Nisan 2008 Çarşamba

bizim pc yine virüs doldu :/

geldim sonunda okuldan xD
bugün eğlendim baya yahu..
dans ettim kopuştum mutlu oldum yanii.. bi enerji fazlası vardı bünyemde bi güzel harcadım onu da xD
telefonların şu ses etiketi olayıyla eylendik bütün gün xD
hem çıkışta damlayla ve gizemle beraberdim..
anam özlüyorum ben bunları hemencicik yaa..


sonra eve geldim annemi kandırdım..
daha doğrusu tepkisini merak ettiğim için anne ben çenemi deldimm.. dedim xD
saçmalama manyak mısın? mikrop kapıcak ölür bile insan o yüzden
niye kendi kendine yapıyosun öyle şeyler flan dedi..
böyle bi telaş oldu flan xD xD
ben kızar sanıyodum ama kızmadı xD
yakın zamanda aynı şeyi babama da denicem ama onun tepkisinden korkuorm xD



17 ye son 2!!

0 küçük şişe sallanıyor: