A hole on the toilet wall: bosblog..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Nisan 2008 Salı

bosblog..

merhabalaaar merhabaaalaaar...
bugün çok deli oynıyasım vardı istediğim gibi oynayamadım içimde kaldı yaa. :/
bizim okuldan olmayanlar için söyliyim ab ile ilgili bi yarışma varya onda 1. olduk, okulda baya bi eğlence ortamı flan oluştu.. damat mı ne ondan oynadı herkes flan ama ben azıcık katılabildim 1.5 kere flan oynadım toplam yani.. tiyatro vardı çünküüü :/
yine yapsınlar çok eylenceli bişey yaa xD


bi de öd patlaması yaşadım...
şimdi ben eve gelirken çoğu zaman 146t'nin express olanına biniyorum..
onun adı bahçeşehir ekspres normalde.. altınşehir esenyurt flan gezip en son bahçeşehire geliyo..
bugün de bindim 146t eksprese ama bu sefer esenyurt ekspres yazıyo.. dedim bu heralde bahçeşehire gitcek ordan esenyurta gitcek..
oo daha iyi boşuna gezmicez flan mutluyum..
şöförde yolda bahçeşehirden geçer mi diyenlere yok yok diyo..
ben de içine girmediğinden öyle diyo dedim..
herneyse geldik bekliyorum bahçeşehir yoluna girmesi lazım..
tam dönücek dedim adam bastı gidiyo..
"ulan ulan ulan" diye kaldım..
çünkü otobüste son durak esenyurt gibi görünüyo..
ama meğer bahçeşehir gidiyomuş,
artık nereye gidiyosa bakıcaz şeklinde düşündüm ve risk aldım,
sonuç güzel oldu xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

bugünün en azılı halay başlarından biri bendim galiba xD
yalnız bi' müzik sesi duyduk sonra sesi açtırıp tmA ailesi olarak oynamaya başladık, sonra hasan hocaya gidip müzik indirttik [kasap havası olsun, roman havası olsun vs.] hasan hoca gelip "işte tmA farkı yine" dedi çünkü bahçedeki diğer insanlar içleri kıpraşsa da utandıklarından oturuyolardı ama biz? tabii ki hayır.. daha sonra tüm okul, hocalar derken; öğle arası ve sonraki 3 ders içinde kendimi ve tüm okulu roman havası, damat, misket ve daha nice halk oyunumuzu icra ederken buldum xD güzeldi, yeniden istiyoruz bu düğün salonu havasını xD