A hole on the toilet wall: dertsel

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Nisan 2008 Salı

dertsel

ne sıcak iğrenç yapış yapış bi gün bugün yaa..
eve gelene kadar canım çıktı..
havalar nolur soğusun nolur bu neme katlanamıyorum...
zaten sinirlerim bozuldu..
çok çirkinim been :w
feysbukta eski arkadaşlarımın fln profillerine bakıyorum en embesilleri bile ne güzel olmuş, büyümüş filan ben aynı malaklıkta kalmışım..
olur mu böyle ama yaa..
yazık diil mi bana :/

4 küçük şişe sallanıyor:

Deniz dedi ki...

kendini,çok da müthiş bi güzelliği/yakışıklılığı olmadığını bilmek ve kabullenmek büyük erdemdir.
hele sağa sola embesil,gerizekalı falan demeden "ay ben sanki dahi miyim de hakaret ediyorum?ve dahi olmak bana hakaret etme hakkını tanır mı?"diye düşünebilmek en en büyük erdemdir.
saçma bi ortamda da çeşitli erdemleri sıralamak onun bi boy küçük erdemidir.hepsini bayinizden ısrarla isteyiniz.

**bushu** dedi ki...

kendime malak diyorum millet ne güzelleşmiş ben aynı kaldım, ne çirkinim diyorum sen bana kendinin müthiş bi güzelliğinin olmadığını bilmenin ve kabullenmenin büyük bi erdem olduğunu söylüyosun.. ilk defa -istemeden de olsa- iltifat ettin..
gözlerim doldu.. her ne kadar amacın bu olmasa da iyi bi şey söyledin xD

Deniz dedi ki...

amacım oydu zaten kendin hakkında bir fikir edinmen hoş ama arkadaşlarına hakaret etmenin de bir o kadar erdemden yoksun olduğunu belirttim.
işine geleni anlıyosun>D

**bushu** dedi ki...

yaa aslında kişi belirtmediğim için bunu bi hakaret olarak görmüyorum.. sonuçta isim filan vermedim okuldaki yüzlerce kişiden herhangi biri olabilir.. belli bi hedef yok, üstüne alınan yok, kırılan yok dolayısıyla gerçek anlamda bi hakaret olduğunu düşünmüyorum..