A hole on the toilet wall: harry..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Nisan 2008 Çarşamba

harry..

ouf yaa.. şu an tv'de harry potter ve ateş kadehi'ni izliyorum..
efkarlandım yahu..
harry potter bitmesin moduna girdim direk..
gerçi biraz geç kalmış sayılırım zaten bitti ama xD
filmlerden de iki tane kaldı onlar da bitince napıcaz merak ediyorum..
bi dahaki filme 7 ay mı kalmış ne hpcafe'de sayıyolardı..
her güzel şeyin bi sonu var dostlarım :/


hadi size Arna'dan alıntı yapıyım gitmeden önce..

Kalp denilen organa anlam yüklendi binlerce kereler. Lanetlendi organ, kınandı. Saçmalığının doruklarında dolaşırken insanoğlu, kalbinin bir şeyler söylediğini sandı.

6 küçük şişe sallanıyor:

persephone dedi ki...

ben: bu arna gay di mi?
bushu: yoo nerden biliyim nerden çıktı?
ben: ne biliyim.
ghfdhgfjhg xD

Deniz dedi ki...

sessiz harflerle gülmek de apayrı bir başarı yalnız

persephone dedi ki...

kıskanma annem, bas klavyeye gelişigüzel sen de yakala bu başarıyı. hadi iyisin bak kaptın sırrımı xD

Deniz dedi ki...

ya ben almiim bu şey senle var olsun ve son bulsun.uzaktan kıskanmayı tercih ediyorum.

madeleine dedi ki...

evet ancak uzaktan çatlamakla yetinebilirsin. artık iyice tuhaflaşmaya başladın amaaa

Deniz dedi ki...

işte napim.uğraşsam da sizin kadar mal olamıyorum):
bi yere kadar düşüyo insan.