A hole on the toilet wall: ..i know the pieces fit..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Nisan 2008 Pazar

..i know the pieces fit..

merhaba millet keyfim yerinde mutluyum ama sebebini bilmiyorum yani salak bi mutluluk hissi sarmış vaziyette bünyemi xD
bunun sebebi ne olabilir ne olabilir..
sewalin ozana mükemmel laf sokuşu olabilir mesela xD
harikaydı yaa.. sewal seviyorum seni cidden bak xD
şimdi ozan diye bi eleman var bizim sınıfta (dershanede)
kendisi "oo death ölümüne hehöh onlarda ne çoluk çocuk dinliyo o grupları ben sert severim" tadında kasıntı ötesi oldukça gereksiz bi eleman..
yanlız bu yazıdan bi şekilde haberdar olursa cidden enteresan bi durum oluşcak ama cidden öyle xD
her neyse bugün metallica muhabbeti dönüyo sınıfta ben de o sırada tahtaya bişeyler çizmekle meşguldüm tam olarak bilmiyorum ama konserden biletlerden filan bahsediliyodu muhtemelen ozan isimli arkadaş da metallica'ya gitçem filan tadında bişey söyledi.. ama pek emin diilim tahminen..
sewal de şöyle dedi tam kelimesi kelimesine diil ama şöyle bişeydi yani :
"yaa bende bu zamanında 'death dinliyorum' diye gezen, bi zamanlar 'metallica ne be çoluk çocuk dinliyo bunları' diyen insanların neden şimdi metallica metallica diye gezdiğini anlamıyorum"
sewali tanıyanlar laf sokan ses tonunu bilirler xD
bunun üstüne ozan bi bozuldu, bi bocaladı..
cevap vermeye çabaladı olmadı.
o sırada sewal didük ve benim gözlerimiz buluştu suratımıza yayılan memnuniyet ifadesi meraklı gözleri üstümüzde topladı..
kim, yaa, ne nolmuş dediler.. sewal dedim laf soktu çok güzel oldu xD
süpersin sewal tanrı seni kutsasın sewaaaaal xD


hakan da cevap anahtarlarını getirmeyi unutmuş o kadar da kasmıştım yetiştircem diye gerçi bitmemişti ama yarısından fazlasını yolda çözmüştüm neyse artık xD


ee gidiyim mi be artık xD

0 küçük şişe sallanıyor: