A hole on the toilet wall: kısa blog

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Nisan 2008 Cuma

kısa blog

hola!
pc salağı yine beni deli ediyo şu an ekrana kafa atmamak için zor tutuyorum kendimi..
internet explorer ne mal bişey yaa mozillayı silmişler dolayısyla dedim şunu kullanıveriyim nolucak ama ı ıh olmuyo.. mozilla forever xD
tiyatro öngösterimimsisi beklediğimizden daha güzel geçti ve bugün çıkışta uzun bi aradan sonra çıkışta damla ve gizemle olmanın verdiği memnuniyeti taşıyorum.. her ne kadar pek keyifli konulardan bahsetmesek de olsun kötü zamanlarda da olsa beraber olmak güzel xD

bizim yarın sınav varmış yahu ben kaçta bilmiyorum :/ öss mi yds mi onu bile bilmiyorum :/

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

Bir süredir yoktum ve döndüm ki sen yine tam gaz devam etmektesin. Süpersin, mükemmelsin. Yazdıklarını okurken çokk zevk alıyorum :P

Büşra Mutlu dedi ki...

çok sağol madeleinem xD bnde az yazıyorum bu aralar zaten xD beğenmene sevindim xD

Adsız dedi ki...

"...bugün çıkışta uzun bi aradan sonra çıkışta ..."
dikkat.

Büşra Mutlu dedi ki...

anlatım bozukluğu evet xD pardon xD