A hole on the toilet wall: oc özlemi..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Nisan 2008 Pazar

oc özlemi..

ahah oc'yi özlemediniz mi sizde??
ben çok özledim yaaa :/
işte bu sebepten bugünkü blogumda biricik pek sevgili seth cohen'ımızın pek nadide sözlerine yer vermek istiyorum..
daha fazlasını okuyabilin diye kaynak belirtirdim ama sonunda hava atmakla,
bakın ben nerelerde geziyorum neler de biliyorum çocuğu olmakla suçlanıcam o yüzden söylemicem kaynağımı..









summer: i'm busy. studying. naked.
seth outside her door: and that's supposed to keep me away?
summer runs to the door and opens it.
summer: you're at my house!
seth: and you're dressed. i don't know which one of us is more disappointed.

***

seth: anna and i are gonna take it to the next level.i need advice.
ryan: are you gonna have sex?
seth: no.that's a good idea though.

***
ve son olarak favorim..

seth: so, what's the gp, ra?
ryan: i have no idea what you just said.
seth: game plan, ryan atwood
ryan: you're just using initials now?
seth: yeah, it saves time.
ryan: well not if you have to translate.
seth: gp.
ryan: game plan?
seth: good point



seth cohen forever.. oc bitmiş olsa da sen hep kalbimizdesin xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

ahah şapşallığını yediğimin herifi yaa xD son diyalog (Y) xD