A hole on the toilet wall: otobüs

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Nisan 2008 Pazartesi

otobüs

şu otobüslerin koltuklarını ayarlayan şeklini çizen kim varsa hepsini bi odaya toplayıp
düz iki pileli etek giydirip
"aha oturun buraya, ama kıçınızı başınızı kollayın! hiçbiyerinizi görünmesin" demek
karşıyada bi grup abazan insan yerleştirmek - mümkünse geçen gün tv de cinsellik diyince ne gelmiyo aplaaaa diyen insan da aralarında olsun
1.5 saat öyle yolculuk yapmalarını izlemek istiyorum..
hangi beyinsizlere yaptırıyolar bu otobüsleri valla anlamıyorum yaa..
bi tarafım görünmesin diye öyle salak bi pozisyonda oturmak zorunda kaldım ki sol bacağım otobüsten indiğimde uyuşmuş vaziyetteydi..
hayır bi de ben gayet normal boyutlarda bi insanım uzun boylular napıyo cidden merak ediyorum..
boyun 1.34 diilse bacakların sığmıyo koltuklara..


hazır otobüs demişken aklıma geldi..
pazar günü otobüsteki amca..
evet sen kel amca..
o terleyen kelini elinle silip sonra o ellerle tutma yerlerine dokunmaya utanmayan amca..
çok tiksindim senden..
öyle pis tiksindim ki..
iğrenç bi insan olduğunu düşündüm amca..
hala da düşünüyorum..
yapma böyle şeyler bi daha..

2 küçük şişe sallanıyor:

gky dedi ki...

büş üzüldüm senin için ya evet otobüsler çok iğrenç ama aynı zamanda pek çok salak ama aynı zamanda komik olaya ev sahipliği yapabiliyorlar ya da şans eseri yanındakiyle muhsset falan edebiliyorsun, yani bir nevî sosyalleşme ortamı da diyebiliriz :)

**bushu** dedi ki...

hiç zorla muhabbet etmeye çalışan bi teyze oturmadı yanına ki böyle rahat konuşuyosun xD şahsen otobüste sosyalleşmeyi sevmiyorum xD