A hole on the toilet wall: vipvüp

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Nisan 2008 Perşembe

vipvüp

açıııım... tuvalete gitmem lazım ama pc başından kalkamıyorum :/
yardım edin bana.. nevrozla ilgili slayt hazırlamam lazım ama uu çevirisi yapasım var..
herneyse bugün gülay hoca saolsun sıkıntıdan ağlıycaktım..
şimdi 1-2. perdenin provası vardı..
zaten hali hazırda damla ve gizemi terketmiş olmanın bünyemde yarattığı bir rahatsızlık ve isteksizlik var.
herneyse girdik prova bitti saat 4.15 aha dedim uu bunlar daha gitmemiştir eve.. böyle fıtı fıtı gitsem yetişirim bile ne hoş olur.. umutla kaplandı içim böyle bi güneş doğdu, yüzüme yüzüme vurdu..
ancak o an gülay hocanın "hadi 1-2 bi daha oynayalım" demesiyle yüzüme vuran ılık güneş geldiği hızla geri kaçtı..
"ama ama amaaa..." demek istedim tuttum kendimi..
sıkıntıdan patlicaktım nerdeyse..
korkunçtu..




ayrıca barilla reklamları canımdan can alıyo.. yayından kaldırılsın istiyorum.. ben hiç öyle güzel makarna yemedim :/


herneyse birada alkol yok kii oluumm.. çok içtiğin için sarhoş yapıyo.. bulgur pilavını da çok yesen o da sarhoş eder.. herşeyin fazlası zarar diyorum.. e.k. forever diyorum ve gidiyorum xD
hadi kalın sağlıcakla :D

0 küçük şişe sallanıyor: