A hole on the toilet wall: anı yahu..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Nisan 2008 Cuma

anı yahu..

ohh yahu kaç saattir açamadım blog sayfamı.. bağlantıda sorun mu vardır nedir.. uyuz etti..
ama sonunda burdayım xD
naslsınız bakalım??
şahsen tek elimde soğumuş ve dolayısıyla taşlaşmış domatesli ekmeğim, masamda taze çayım, tek elle yazı yazmaya çalışır halimle oldukça iyiyim.. yanlız tek elle @ yazmak çok zor.. e-mail adresimi yazarken baya zorlandım, bu zorlanma durumunu anlatmak için buraya yazarken ikinci kez zorlandım..

herneyse bakın bugün ne anlatıcam.
taa aylar önce olmuş bişey.. otobüsten eve yürürken aklıma geldi..

şimdi baya oldu bu olalı ne kadar oldu hatırlamıorm ama havanın böyle erkenden karadığı zamanlar..
saat 6 filan gibi yine parama kıyamamış 146t'ye binip gelmişim..
karanlıkta pazar durağının orda inmişim eve gidicem..
bilmeyenlere anlatmak gerek..
böyle karanlık bi yol olouyo orası..
bi de o zamanlar okul inşaatı vardı orda..
herneyse indim yürüyorum..
arkamdan biri geliyo..
adımlarımı hızlandırdım filan.. ama arkamda hala..
sağa kaçıyorum sola kaçıyorum ama yok abi nariz peşimde biri var..
tırstım dolayısıyla xD
koşar adımlarla ilerliyorum artık..
ama yok olmicak sonra dedim ulan duruyim mecbur yürüyüp gitcek beklicek hali yok yani..
yavaşladım sonra bi ses "evladım maşallah ne kadar hızlı yürüyosun" dedi xD
meğer amcanın biriymiş boşuna tırsmışım o kadar xD
otobüste sizi zorla konuşturmaya çalışan teyzeler misali yılmadan usanmadan peşimden gelmiş bi de amca öyle hırslı illa konuşcak öğrencek okulumu torunlarını filan anlatıcak xD
"eheh amca her gün yürüyoruz tabi alışkanlık olmuş.. vıdı vıdı bıdı bıdı.."
halbuki yalan.. canım çıktı hızlı yürücem arayı açıcam diye xD
burdan amcalara sesleniyorum yapmaın böyle amcaların korkutmayın şu gençleri..
muhabbet etmek istiosunuz diye aklar düşürmeyin şu gençlerin saçlarına..

2 küçük şişe sallanıyor:

şarbon dedi ki...

önündekini geçmeden rahat edemeyen bir insan güruhu var benim de dahil olduğum, sakin ol :)

**bushu** dedi ki...

o an bunu düşünemedim xD