A hole on the toilet wall: öylesine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Nisan 2008 Pazartesi

öylesine

merhabalar efendim..
uyuz kardeşim anca kalktı pc başından..
yeminle kardeş katili olucam bi gün hee..

ne yazıcaktım yine unuttum bu son günlerde çok sık olmaya başladı hadi hayırlısı..
sonunda 4 minutes beyza tarafından şahsıma dinletildi çok mutlu oldum hep onu dinleyesim var xD
hatta klibini de izleyeyim tam olsun değil mi xD


yaa bi de bugün bi minik bebek muhabbeti oldu onu anlatıcaktım ama otobüste o kadar çok aklıma geldi o kadar çok güldüm ki artık zihnimin muhtemelen bütün diyaloğu değiştirip baştan yazdığından şüpheleniyorum.. damla sen anlat arkadaşım mümkünse xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

şimdi şöyle oldu ki;
gizem dedi ki gazetede mi nette bi'yerde mi ne bi' fotoğraf görmüştüm; işte doktorun iki parmağı arasında bebek ayağı vardı ama minnacık işte şu kadarcıktı yaaa oiyy aguşbuguş falan.. sonra sen : ayy olsa ya öyle küçücük bi' bebek alsak elimize sevsek falan böyle oynayıp dursak
ben: ama onu yutarsın yaa
sen: (nası yani anlamında bi bakış)
ben: ağzına sokmaz mısın ki onu?