A hole on the toilet wall: başlık bulamamanın berbat hissi..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Mayıs 2008 Cuma

başlık bulamamanın berbat hissi..

merhabaaaa xD
mutlu muyum?? mutluyum galiba..
bu arada yeni bir sorun baş gösterdi bünyemde..
önceden sadece durup duruken gülümseme yerleşirdi suratıma artık olay daha da ileri gitmeye başladı..
ingilizce dersinde durup dururken gülmeye başladım bunu hiçbirimiz yadırgamadık tabi olur böyle şeyler..
ancak akşam otobüsten inmiş eve yürürken bi sürü insan içinde "pfuhauhauhu" diye patlayınca bu konuda bi şeyler yapmam gerektiğine karar verdim..
insanlar beni deli filan sanmaya başlıycak bu gidişle..
ayrıca bugün üşene üşene gittiğim öss denememin ortasında canım sıkılması dolayısıyla çıktım geldim..
ki bakırköye giderkenki hissiyatlarım da ayrı bi güzeldi..
atıf ve didük aman allahım nası bi çift..
kendimi vurucaktım nerdeyse..
yanlarında kendimi anne babasından ilgi bekleyen ama bi türlü beklediği ilgiyi göremeyen zavallı bi çocuk gibi hissettim..
ne alaka sanki ilk defa mı yanlarındasın filan demeyin bugün bunu yaşadım..
birbirlerine olan sevgileri tavan mı yapmış nolmuş..
ulan ortaya attığım en saçma geyik şeyden bile mi cilveleşicek, sevgi pıtırcığı olucak bişey çıkartır insan yaa xD
en son otobüste (taksim-bakırköy otobüsü) aa şimdi taksime gidiyo olsaydık ne güzel olurdu gibisinden düşünüp "taksimle bakırköyün yerlerini değiştirmiş olsalar ne güzel olurdu.. böyle otobüsten insek 'artık burası bakırköy değil burası taksim oldu değişti onlar bi kere' deseler çok aptal olmaz mıydı??" diye saçmalayıp üstüne kendi kendime yarılmak suretiyle eğlencemi pekiştirmekteydim..
şöför amcanın dikkatini daha çok çekmişim olucam ki didük kendisinin bu sözlerim üstüne yarıldığını söylüyo..
gerçi amcanın benimle birlikte güldüğünden bi takım şüphelerim var sanki kendisi daha çok bana gülüyomuş gibi geldi xD



yaa atıf civcükle ufuk civcük haftaya gidicekmiş sanırım annem öyle dedi vericeğimiz kadın gelicekmiş :/
halbuki odamın kümes gibi kokmasına, yerlerinin kaka olmasına bile alışmıştım..
ağlıyasım geldi :/

3 küçük şişe sallanıyor:

Deniz dedi ki...

"3. kişi oldum sevgililerin yanında,çok koydu lan.sevgi pıtırcığı olaydım ben de.."

**bushu** dedi ki...

olaydım olamadım..

Deniz dedi ki...

tuh