A hole on the toilet wall: **the black halo**

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Mayıs 2008 Çarşamba

**the black halo**

dünkü blogumda "eski yazılarımı okudum büyümüşüm yahu.." filan demiştim ya bugün ersin karabulut'ta aynı şeyden bahsetmiş..
demek ki herkese oluyo bu ben bunun kendi ergen ruhumdan kaynaklandığını düşünmüştüm ama ersin otuza yaklaşıyo..
(ünlülerden bahsederken ilk adlarını kullanmak da ayrı bi mutluluk veriyo xD tanıyomuşsun gibi..)
bu arada bugün ersin karabulut yanımda olsa böyle deli gibi sarılıp sıkıştırırdım kendisini o kadar canım istedi ki xD pis adam yahu xD


bacağımdaki yara kabuk bağlamaya başladı ve o tatlı tatlı kaşınma olayı da beraberinde geldi tabii ki.. sinir bozucu :/
cuma günü 17:00'da öss denemem var..
bu da ayrı bi sinir bozucu oysa ben başka bi şey yapıcaktııım :/


son olarak civcivlerin parkede koşup koşup durmaya çalışırken kaymalarını izlemek çok eğlenceli xD

0 küçük şişe sallanıyor: