A hole on the toilet wall: işte buna hastayım xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Mayıs 2008 Cumartesi

işte buna hastayım xD

bir önceki blogu yazalı henüz dakikalar olmasına rağmen, bunu yazmassam yerimde duramayacağım için yine geldim..
bi insanın facebook'ta resimlerine bakıyorum..
şimdi bu arkadaşın işte status kısmında da, sevgilisiyle olan resminin altın da da "qözLern qözLrme DeinCe feLaqeTim oLur aqLrDm ♥♥" yazıyo..
direk aldım copy-paste..
ne bildiğin tipik aptal türk genci yaklaşımı noolmuş diyebilirsiniz..
işin güzel yanı şu ki kızın sevgilileri değişse bile bu yazı değişmiyo..
eski sevgili gidiyo, yenisi geliyo ama hepsinin resminin altında aynı şey yazıyo..
sanki yazıyı yazabilmek için sürekli bi sevgili değişimi, her daim sevgili olması durumu varmış gibi..
ya da ben artık iyice zavallı bi haldeyim, sevgilisi var diye kıza bok atıyorum..
aman öyle sevgilim olucağına hiç olmasın hıh..

0 küçük şişe sallanıyor: