A hole on the toilet wall: ...

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Mayıs 2008 Pazar

...

merhabalaar!!
nassınız efendim? bende iyiyim çok teşekkür ederim..
eve geldim işte bende oturdum pc başına dedim yazıvereyim bir blog hele..
bugün gizem'in doğum günüydü taksimdeydik..
evden çıktığımda 11 ytl'm vardı (oha o kadarcık mı demeyin ben ooo 11 milyonum var hehyt şeklindeydim.. gerçi daha çok param olabilirdi ama annem çakallık yaptı neyse bu konuda daha fazla konuşmicam)
taksime gittiğimizde 3 ytl'm kalmıştı.
sonra damla ve ben gizemi beklerke gökhanla karşılaştık (ama ben o an tanımıyorum tabi kendisini, esmer bi çocuk o an bana göre) sonra 'ben piç kaldım geliyim mi' diye mesaj attı geldi tanıştık sonra çağlarlar filan da geldi böyle kalabalık oldu.. kimsede para yok..
oturduk oturduk geldik..
ama eğlendim yani vallahi bak..
naptınız diye sorsanız şu oldu bu oldu diyemem ama günün sonunda mutluyum xD
doğum günün kutlu olsun gizeeem xD
eve gelirken otobüste yabancı insanlar vardı onları izledim amca çok karizmatikti..
otobüste saçlarımın sigara koktuğunu farkettim..
sinmiş bildiğin hayır kendim içsem tamam da boşu boşuna annem farketcek soru sorcak büssürü ne gerek var dimi xD
saçlarımı yıkamam lazım eve girdiğim gibi banyoya gitsem annem noluyo der yağmur çiseliyodu nolur yağ ıslat beni sucuk gibi oldum ayağına atıyım kendimi banyoya dedim..
yağmadı şerefsiz başka zaman olsa sıçana dönmüştüm halbuki..
şu an annemden uzak duruyorum xD


bu arada çizgili çocuk tekrar kıymete bindi xD
şöyleki kendisinden vazgeçmiştim ancak dün merdivenlerden çıkarken gördüm kendisini.
kısacık bir kız vardı iki basamak çıkmış merdivenlerden çocuğun boynuna bi yapıştı kaldık böyle didiyle o andan itibaren çizgili çocuk sevgim depreşti xD
didük bunu yasak olan şeyin güzel gelmesine bağlıyo muhtemelen kız sevgilisi yani xD


son olarak bişey daha dicektim hah hatırladım bu soru direk şarbona o anlıyo bu konudan xD
yaa son butoncuğu benim entrylerimi göstermiyo, ısrarla göstermiyo hem de elli kere denedim..
ama başlığa girip bakınca orda görüyorum ben xD

0 küçük şişe sallanıyor: