A hole on the toilet wall: çok önemli çıkarımlar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Mayıs 2008 Cumartesi

çok önemli çıkarımlar

yaa bende bilinçaltı denen bi şey olmadığına karar verdim..
başka insanlar böyle karmaşık rüyalar fialn görüyolar, yaşadıkları şeyleri farklı farklı simgelerle görüyolar rüayalarında filan..
ben o gün ne yaptıysam direk rüyama giriyo..
önceden rüya görenleri kıskanıyodum ama vazgeçtim saçma sapan rüyalar görüyorum görünce de..
efenim bu gece rüyamda şunu gördüm..
halam ve babam pc'de müzik dinlemişler benim de last.fm açık olduğundan saçma sapan şarkılarla dolmuş listem..
aman allahım napıcam şimdi moduna girmişim xD
hayır soruna bak yani ne büyük dert xD
bilinç altıma vuruyum..


bu arada şuna karar verdim..
dünya üstünde bütün insanların eşit olduğu tek bi yer varsa orası tuvalettir..
belki daha önce anlatmışımdır dershanemizin pek nadide gotik kızlarından tekiyle tuvalet anımı..
şöyle olmuştu.. biz didükle aynanın karşısında saçlarımızı filan düzeltirken bu arkadaş gelmişti.
en gülmez, cool halleriyle aynaya bi bakış atmıştı.. bakışlarıyla bi nevi ezme çabaları, bakın ben ne karizmatiğim halleri filan..
sonra girdi tuvalete indirdi pantolonu, gayet şırıl şırıl..
biz de dışardan duyuyoruz, gayet yarılmalardayız..
diyeceğim o ki gotik de, olsan emo da olsan, sıradan bi insanda, olsan embesil de olsan tuvalette hiçbirimizden farkın yok..
bari tuvalet sınırları içinde şu kasıntı hallerden uzaklaşalım..

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

gotikler de işer,tikiler de öyle,emolar da öyle.ama sanmıyorum ki bu tuvaletin getirdiği bi eşitlik durumu olsun,sanmıyorum ki dinlediğim müzik sıçmamı sağlasın/engellesin..sırf insanız diye,valla bak.
(böyle yazıya böyle yorum hiç anlamam>D)

Büşra Mutlu dedi ki...

söylemeye çalıştığım şey şu "en azından tuvalet ortamında ezici tavırlardan, bakın ben coolum hallerinden vazgeçelim.. başka yerlerde oluyo belki ama tuvalette olmuyo, tutmuyo.." xD

Adsız dedi ki...

hahah nerden bilicez ki kız belki kabine girdi aynı karizmatik biçimde işemeye devam etti etrafa pis bakışlar ataraktan.

ya da şey olması lazım öyleyse,kapıdan girene kadar havasıyla etrafı kasıp kavursun kapıdan içeri adım atınca omuzlar çöksün,yüz somurtma moduna geçsin,saç baş tarumar olsun..kapıdan çıkınca tekrar cool.evet.

Büşra Mutlu dedi ki...

kendi içindeki durumuyla ilgilenmiyorum.. dışardan bakınca durumun nası olduğunu anlatıyorum sadece xD kabin içini bilemem xD