A hole on the toilet wall: otobüs gene otobüs xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Mayıs 2008 Çarşamba

otobüs gene otobüs xD

otobüsteyim.
uzun bi süre sonra oturmayı başarmışım, uykusuza gömülü vaziyette her türlü tümsek vs.'de büyük sarsıntılar geçirerekten yoluculuğumu sürdürüyorum..
yanımdaki tıfıl eleman, meşgul olmama aldırmayaraktan:
"okumayı çok seviyosunuz galiba" diyo
okuduğum şey de uykusuz xD hani öyle ne biliyim kalın kocaman bi roman filan olsa anlıycam karikatür dergisi en nihayetinde..
her neyse kibar bi gülümsemeyler kendisi başımdan savıyorum, yiğidime geri dönüyorum..
bu sırada arkadaş da benimle birlikte dergiyi okuyo..
sayfayı değiştiricem aynen şunu diyo:
"aaa bi dakka yaa bişey okuyodum değiştirme.. elini de çekersen.."
o an kaldım böyle bekliyorum ki sayfayı bitirsin..
çok salak bi durum xD
hayır tamam göz ucuyla bakarsın ilgini çeker falan filan da bildiğin fırça attı sayfayı çeviriyorum diye xD
yüzsüz müdür nedir xD



bu arada masanın üstündeki yeşil boğaz spreyi yazıcının derinliklerine doğru ilerlemekte..
eğer ordan almassam bi kaç güne kalmaz daha da derinlere kaçıcak... peki alıcam mı?? düşünmem lazım xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Fatih dedi ki...

tantum verde?

**bushu** dedi ki...

evet xD