A hole on the toilet wall: tarihin tozlu sayfalarından..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Mayıs 2008 Salı

tarihin tozlu sayfalarından..

bir zamanlar yonjanın blog şeysinde yazıyodum bloglarımı bakıyım dedim bi..
tam bir yonja kızı modunda yazmışım..
küfürler filan havada uçuşuyo, kısaltmalar filan bi garip..
hafif bi tiksinti duydum kendime karşı..
geçen yazdan beri büyümüşüm bunu fark ettim xD
güzel, şu anki anlatım tarzıma en uygun olanlardan koyuyim bi tane

akşam annemle salondayız..
gece otururke sorun çıkarmasınlar diye salonda oturuyorum..
tv de hiçbişey yok..
sora kanallar arasında gezinirken kanal 7 de "al fadimem" diye bi dizi veya filme -tam olarak emin diilim- rastladık..
adı garip geldi izlioruz flan..
köy ortamında geçiyo..
işte iki kız var birinin adı fadime bu kıza iftira atıyolar arkadaşı da bu iftiralara inanıyo gelio kıza çemkirio.. aralarında geçen diyalog şu:


kız: nası yaparsın ha nası yaparsın!! *^*in evinde görmüşler seni nası bunu yaparsın!!nası açıkliicaksın bunu insanlara??
fadime: (kırılmış arkadaşına) sen bile kardeşim dediğim, yediğim içtiğim ayrı gitmeyen sen bile bana inanmazken bana kim inanır he kim inanır?? kadir inanır mı??

tabe bu son "kadir inanır mı?" cümlesinden sonra bi kaldım.. "nası yaa :s" gbi bi ifade suratımda neye uğradıımı şaşırmışım..
sonradan farkettik ki kzın yavuklusunun adı kadirmiş.. ondan bahsediolarmış..
tabe bunu farketmemizle kendimiz yerlere atmamız bir oldu xD






0 küçük şişe sallanıyor: