A hole on the toilet wall: yeni yepisyeni..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Mayıs 2008 Çarşamba

yeni yepisyeni..

öncelikle sercan, ufuk ve bünyamin üçlüsünü takside unuttukları amfi için tebrik ediyoruuz.. tebrikleer xD
bugün okulda son üç ders çiğköfte, tiramisu, tabu ve scrabble doluydu..
eğlendim..
gerçi yeşim hocamda olsaydı daha bi güzel olucaktı ama neyse artık bi dahakine..
ellerimizde çiğköftelerle çekilmiş fotoğraflarımızı koyucaktım aslında ancak dün sabah bağlamış olduğum ve henüz açmadığım saçlarım ve ağzıma tıkıştırdığım çiğköftelerle amelelikten ameleliğe koşturuyorum.. ki ben yani en embesil halleirimi bile yayınlamaktan çekinmem ama bu olmaz cidden olmaz xD
onun yerine bülent üstün koydum alın bakın ben bu resmi çok seviyorum xD


anam tv'de akıllı durak diye bişey gösteriyolar.. otobüsünü yolda izliyosun filan..
ama o ekranları çalarlar ki xD

0 küçük şişe sallanıyor: