A hole on the toilet wall: bayram

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Aralık 2008 Pazar

bayram

resmen yarın bayram..
ve muhtemelen daha önce de belirttiğim gibi bayramlardan nefret ederim..
bütün gün sürücek bi işkence gibi geliyo bana..
geçen sefer anneme hasta dedirtip kimseyi ziyarete gitmediğim için bu sefer gitmek zorundayım..
biliyorum şu an salak bu yaa.. moduna girsiniz ama öyle değil işte..
tamam babanemlere gidelim, balnene'ye de gidelim..
ama ben neden balnenenin oğullarının bayramlarını kutlamak zorundayım ki..
babamın kuzeni olmaları hangisinin hangisi olduğunu ayırt edemediğim gerçeğini ortadan kaldırmıyo..
benim için sokaktan geçen adamdan farksızlar..
sokaktan geçen adamın bayramını kutlamaz mısın
kutlarsın ama sokaktan geçen adam elini öpmeni filan beklemez..
bi de babamın yengesi, tanımadığım insanlar filan..
allahım çok korkunç yaa..
bu gece yatsam salı da değil çarşamba sabahı kalksam
işim garanti olsa..
off gerildim şimdiden..

0 küçük şişe sallanıyor: