A hole on the toilet wall: büş'ün opeth maceraları

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Aralık 2008 Perşembe

büş'ün opeth maceraları

macera diyince böyle çok olaylı bişiler bekliyosunuz ama yok öle bişey baştan söyliyim..
şimdi efenim last.fm malı bana boyuna opeth öneriyodu dinle bunu dinle bunu diye..
ama ben biliyorum yani opeth bana yaramaz..
biliyorum..
sallamadım o yüzden..
sonra geçen gün gökçe (kuzenim olur kendisi)
"sen opeth dinlesene, opeth dinle.. seversin ki opeth.. opeth güzel, opeth bal.. opeth dinle opeth.."
şeklinde opeth'i bana pazarlamaya çalıştı..
sonra bugün zaten aynı şeyleri dinlemekten içim çıkmış dur dedim dinliyim
başımın etini yiyolar zaten ne zamandır..
bi şarkı indirdim dosya bozuk çıktı..
böyle aksaklıklar olunca merak arttı tabii..
sonra başka bi şarkı daha indirdim..
şarkı başladı oo adamın ses harika "iyiymiş" diye düşünüyorum..
"hiç beklediğim gibi çıkmadı.."
sonra şarkının ortasında adeta içine şeytan kaçan melek yüzlü kızların yaşadığı değişim gibi bi değişim oldu..
saçmasapan bi hal aldı şarkı..
biraz katlandım..
sonra tam "eaah" diyerek kapatmaya bilgisayara gidiyodum ki vokal tekrar düzeldi..
ulan dalga mı geçiyosun benle?
neyse bu şarkı bitti..
bi taneyle karar verilmez tabii öyle hemen..
harvest diye bi şarkı vardı onu da dinledim..
"uu evet işte bu yaa.. kuzum mis gibi sesin var işte böyle söyle canımı ye.."
nidalarıyla, mutlu mesut zaman geçirmece..
sonra başka bi tane daha..
onda birincideki gibi hoş bi giriş de yok direk daldı olaya..
sonuç olarak opeth opeth dediler dinledim
sonuç
bi painkiller judas'cısı, sober tool'cusu, nothing else matters metallica'cısı gibi
arsız ve utanmaz bi harvest opeth'cisi oldum..
başka da opeth dinlemem ben bundan sonra..
yeter artık kimse bana gelip opeth dinle demesin..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

bnm opeth maceram ise bi gün çok üşüdüüm için sercanınn opeth sweatshirtünü giymemden ibaret. he fotom war o ayrı xD

Büşra Mutlu dedi ki...

bence benimki daha güzel hıh.
gerçi benim fotom yok :/