A hole on the toilet wall: ders arası blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Aralık 2008 Perşembe

ders arası blogu

soru çözüyor idim ve şunları ifade etmem gerektiğini düşünerek geldim..
ama yine gitcem çalışcam valla bak bi tek şunları yazıyım..
muhtemelen daha önce de ifade etmişimdir ama napıyım kendimi tutamıyorum her gördüğümde söyliyesim geliyo..
efendim şunca yıldır ingilizceyle bi münasebetimiz var beni "enjoy yourself" kadar kıllandıran bi söz öbeği daha yok..
enjoy yourself ne allaşkına..
kaldırsınlar şu kullanımı valla çok salakça geliyo..
kocaman kocaman adamlar birbirlerine
"did you enjoy yourself yestarday??" filan diye soruyolar..
hayır ingilizceyi yeni öğrenen ve şu kullanımdan haberi olmayan birine söylesen çok saçma durumlar ortaya çıkabilir bunlardan korkuyorum ben hep..
bi şey daha vardı diyceğim ama unuttum nolduğunu neyse artık kader xD

0 küçük şişe sallanıyor: