A hole on the toilet wall: ödev volume 1

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Aralık 2008 Pazar

ödev volume 1

dilşut'la ödev yapıyoruz evet parça parça koyucam şimdi işiniz yoksa okuyun varsa kasmayın boşuna: twilight, edward, aşk vs vs. üzerine:


*****öncesinde bişiler bişiler*******
bushu:
ok yazıyorum o zaman karakterleri burda mısın sen
' bushu:
burdaysan yazdıkça atıyım
[b]dilşad [/b]:
burdaım
' bushu:
facedeki vehbi
[b]dilşad [/b]:
evet
' bushu:
ahah
' bushu:
ee ne dedin sen
[b]dilşad [/b]:
noluo bu be
[b]dilşad [/b]:
hiç bişi
' bushu:
noluo be de
[b]dilşad [/b]:
öle denir mi be
' bushu:
ee sevenim çok napıyım de
[b]dilşad [/b]:
büş dövcem he
[b]dilşad [/b]:
ha
' bushu:
ne yaa alla alla
' bushu:
baımın belası bu kadar mı bütün mesaj
[b]dilşad [/b]:
evet
[b]dilşad [/b]:
ne ara bela olduk ne ara okdr yakınlşatk anlamadm ki
' bushu:
tam olarak şunu de
' bushu:
söylüyorum
' bushu:
şimdi bu mesaja nası cevap vermemi bekliyosun ki?? hitaptan sonra bırakmışsın.. cümle yok ortada yüklem yok..
' bushu:
de
' bushu:
sonuna da gülücük koy
[b]dilşad [/b]:
oha
' bushu:
ne
' bushu:
olur bence
[b]dilşad [/b]:
kızım bu direk ben sennle okdr çok ilgileniormki düşünüp muhabbet uzasın die espri bile yapıorm oluo
' bushu:
nalaka be
[b]dilşad [/b]:
öle tabi
' bushu:
biraz daha yazar bişiler
[b]dilşad [/b]:
iyice yüz bulur o
' bushu:
bi iki iltifat eder
[b]dilşad [/b]:
bundan yüz bulduysa
' bushu:
egonun tatmin edip yollarsın
' bushu:
allahım çok
' bushu:
tiksinç bi insanım :w
[b]dilşad [/b]:
bende bu insanları anlamıorrm nasıl iki dkda yüz göz oluolar
[b]dilşad [/b]:
ortada güzel kız yaışıklı erkek tanımı değeri bırakmadılar
' bushu:
bırak yaa
' bushu:
vehbi neydi soyadı
[b]dilşad [/b]:
özdoğan mı ne
' bushu:
"olmadı vehbiiii.." diye mesaj at
[b]dilşad [/b] :
büş varya usturuplu terslemeyi bilmion he
' bushu:
ne abi pek tecrübem yok bu alanda farkındaysan
[b]dilşad [/b]:
fark ettim
' bushu:
bizim sizin kadar taliplimiz çıkmıyo
' bushu:
ayarttın vehbiyi iki dakkada
[b]dilşad [/b]:
sen aslında bu halde çok kolay takarsın peşine erkekleri
[b]dilşad [/b]:
ne ara tav oldu anlamdm ben
' bushu:
tav olucağı varmış
' bushu:
yolluymuş
[b]dilşad [/b] :
anlamdm walla iki konusmayla
' bushu:
ee ne diyosun vehbiye şimdi
[b]dilşad [/b]:
cvp fln yzmadm yazmıcam herhalde
' bushu:
bence "olmadı vehbiiiii.." çok uygundu
[b]dilşad [/b]:
çok kabaydı
' bushu:
bence gayet hoş xD
' bushu:
gerçi benm tonlamamla sevimli geliyo bana
[b]dilşad [/b]:
ya yıllık sıralamasını beyzayla konsutumz gibi mi yapcan
' bushu:
ama vehbi nası tonlar bilemicem
' bushu:
ne biliyim yaa:/
[b]dilşad [/b]:
ben sınıfta öle yapcam çnkü nasıl ayırabilirmki sizi
' bushu:
ben de öyle yapıyım o zaman
' bushu:
o zaman en başa damlayla gizemi alıp sonra bütün sınıfı alırım
' bushu:
al o zaman
' bushu:
Isabella Swan: Nam-ı diğer Bella, hayatının Forks öncesi kısmını Phoenix’te annesiyle birlikte geçirmiştir. Güneşi oldukça sever, Forks’u gereğinden fazla ıslak ve ruh karartıcı bulur. Ancak annesi yeni evlendiği futbolcu kocasıyla gözü arkada kalmadan seyahat edebilsin diye kendi mutluluğundan vazgeçip babasının yanına Forks’a taşınır. Fiziksel olarak çikolata kahvesi gözleri ve haddinden fazla a
' bushu:
fazla açık ten renginden başka pek ayırt edici özelliğe sahip değildir. En belirgin özelliği sivilce sıkarken kendini kör edebilecek derecede sakar olmasıdır. Pek çok insanın korkutucu bulduğu şeyleri gayet soğukkanlıkla karşılar. Edward’ın zihnini okuyamadığı tek kişidir.
[b]dilşad [/b]:
oke
[b]dilşad [/b]:
sivilceli kısım iğprenç olmş
' bushu:
kendmden de bişiler katıyım dedim
' bushu:
yaa ben sana buraya yazıyım o karakterleri sonra copy paste'le word'e atıyım canım sıkılıyo orda tek başıma
[b]dilşad [/b]:
allahım ya
' bushu:
bşaksıyla konuşuyo musun işin var mı
' bushu:
ona göre
[b]dilşad [/b]:
hayır ama ne dedini anlamdm
' bushu:
karakter tanımalrını word de yazıp sana kopyalıycaama
' bushu:
buraya direk sana yazıp word e kopyalıyım diyorum
[b]dilşad [/b]:
tamam tamam
[b]dilşad [/b]:
eve bncee
' bushu:
o zaman edwaaaaaaard
[b]dilşad [/b]:
bende kopya alıorm ztn
[b]dilşad [/b]:
oleyyyy
[b]dilşad [/b]:
sen yaz bende ekleme yaparm
' bushu:
ok
' bushu:
edward 17 yaşındayken carlisle tarafından ölüm döşeğindeyken dönüştürülüp kurtarılmış (?) yaklaşık 100 yaşında bi vampirdir.
' bushu:
bembeyaz teni, kızıl kahve saçları, eşsiz ve kusursuz görünümüyle adonis'in Forks şubesidir adeta xD
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
gülay hocanın bunu kabul ediceğini sanmıyorum
[b]dilşad [/b]:
güzel olmş bu
[b]dilşad [/b]:
eder ki
' bushu:
tamam o zaman
' bushu:
coışuyomuşum iyice
' bushu:
ah o kollar var ya beni benden alıyo yaaa ilan gibi cümelelr
[b]dilşad [/b]:
okdr da diil
[b]dilşad [/b]:
ya decode filmde çalıo mu
' bushu:
çalıodur illaki bilmiyorum
[b]dilşad [/b]:
inş
' bushu:
amin
' bushu:
çok iyi derecede piyano çalar, beste bile yapar.. (hatta bella'ya ninni besteliycek).. aşırı korumacıdır.
' bushu:
bella'yı çiçeklerden yemişten, sarı saçlı bebekten, canından çok sever
[b]dilşad [/b]:
bizi onun yarısı kadar sevse ya
[b]dilşad [/b]:
bi yarısı senn olur bi yarısı benm
' bushu:
ahh ah
' bushu:
bulsam çeyreğie de razıyım ianan bana
[b]dilşad [/b]:
ya edwardı sevmek ne kdr kolay dimi
' bushu:
eveeet
' bushu:
mükemmel adam çünkü başkasını görmez oldu gözüm
' bushu:
acılar içinde kıvranıyorum dilşut
[b]dilşad [/b]:
bi insanı çok sevebilirsn ama iilaki bi yanı senn gözüne batar
[b]dilşad [/b]:
bi söyledii söz seni kızdıırı
[b]dilşad [/b]:
edwarda öle b kavram yok
' bushu:
çünkü edward insan değil
' bushu:
olay bu
' bushu:
kimseyi ne kadar çok seversen sev kendinden daha
' bushu:
çok sevemessin
' bushu:
kendi çıkarların filan
' bushu:
asla onu tamamen kendinden öne alamazsın
' bushu:
ama edward öyle değil işte
' bushu:
tamamen
' bushu:
seviyo bella'yı bun yüzden
' bushu:
hep
' bushu:
bu yüzden bvatmıyo hiç bişeyi
' bushu:
çünkü batıcak bişey yapmıyo sadece bella ya tapıyo o kadar
[b]dilşad [/b]:
evet
[b]dilşad [/b]:
ztn hala bellanın nesine aşık oldu anlamıorm
[b]dilşad [/b]:
işte edwardın bellaya hissetti gerçek aşk literally
' bushu:
bana da ondan yaa işte nolur
' bushu:
var mı ki öyle bişey gerçekte:/
' bushu:
hey yazsana kuzum
Şu anda bir titreşim gönderdiniz.

[b]dilşad [/b]:
yok
[b]dilşad [/b]:
ztn en acı yanı o
' bushu:
ağlıycam şimdi hee
[b]dilşad [/b]:
birinii çok sevebilrisn aşık olabilrisn ama mükemmel olmas hiç bi zmn
[b]dilşad [/b]:
çnkü dünyada mükemmel bişi yok
[b]dilşad [/b]:
edward gerçek olamaz o ysden
' bushu:
dilşut valla ağlıycam haa
[b]dilşad [/b]:
ağlama be
[b]dilşad [/b]:
hayatın gçerekleri
' bushu:
azına sıöıyım böyle dünyann
[b]dilşad [/b]:
beni kahreden bu ztn
' bushu:
aklıma şey geldi
' bushu:
valentinus'un var ya
[b]dilşad [/b]:
oysden herhangi bi ilişki tatmin edicii gelmio bana
' bushu:
kusurlu tanrı filan asıl tanrı o değil
' bushu:
muhabbetleri
' bushu:
evet işte mesela
' bushu:
ben öyle sıradan bişi istemem
[b]dilşad [/b]:
ama büyük ihtiammle ilerde gçerkten aşık oldumda bu aklıma bile gelmicek
' bushu:
yani
[b]dilşad [/b]:
ztn ozmn gerçekten aşık olmuş olucaz
[b]dilşad [/b]:
belkide ozmn edward bella aşkı çok yavan gelcek bize
' bushu:
sanmıyorum :D
[b]dilşad [/b]:
belkide ozmn gerçekten çok uzak gelcek bize
[b]dilşad [/b]:
bence öle çnkü nasıl görcen bilion mu
' bushu:
bilmiorm
[b]dilşad [/b]:
gerçekten aşık oldun biri yanında olunca onun elini tutup onun gözlerinn içine bakıp saatlerce öle boş boş dolaşırken aklına edward bella gelince
[b]dilşad [/b]:
diinceki ne dümdüz ilişkiymiş
[b]dilşad [/b]:
inişleri çıkışları yokmuş diicen
[b]dilşad [/b]:
ozmn sana kavga etmek küs olup barışmak bile tatlı gelcek
' bushu:
e ne zaman olucak bu peki
[b]dilşad [/b]:
bi gün gelip beni bırakabilri duygusunu yaşadına bile sevincen
[b]dilşad [/b]:
ama onlarda öle bişi asla olmıcak
[b]dilşad [/b]:
gerçekten aşık olunca
' bushu:
ben istemiyorum öyle duygu karmaşaları yaşamak filan yaa
' bushu:
ben öyle seviyim istiyorum,çok seviyim
' bushu:
öyle kalalım sonra
' bushu:
olamıcam bence ben
' bushu:
aşık filan ayrıca
' bushu:
<
[b]dilşad [/b]:
live happily ever after diie bişi yok bilion dimi
[b]dilşad [/b]:
bende olamıcam öel gelio
[b]dilşad [/b]:
mesela söle bişi var
[b]dilşad [/b]:
o yaşıma göre hissedbilcem en yoğun duyguları yaşamıştm ben bi zamnalar ama hiç bi zmn dier insanlar gibi olmamıştm o anlarda bile
' bushu:
nası yani
' bushu:
anlamadım hiç bişey
[b]dilşad [/b]:
yani o bnm her şeyim onsuz hiçim biz bi elmann iki yarısıız olayı olmamıştı
[b]dilşad [/b]:
he iyi sevioz itşe iyi anlaşıorz kavga etmedikçe sorun yok olmuştu kavga edince de ztn bitti ilişki
[b]dilşad [/b]:
ya 9.sınıftan bahsediorm
' bushu:
anladım onu
[b]dilşad [/b]:
diormki bende kendimi deli aşık olcak tipi görmüorm
[b]dilşad [/b]:
bırakamam ben öle koşulsuz kendimi
[b]dilşad [/b]:
ama sen bu kriterklere çok uyuon
' bushu:
ben aşık olcak insan bulsam uyuyorum farkındayım da
' bushu:
aşık olcak insan yok
' bushu:
ben varya
' bushu:
zaten ya nası olcam biliyo musun
' bushu:
bi kaç alternatif var yani
' bushu:
ya kimseyi bulamıcam 40 yaşında sefil yalnız
' bushu:
mal bi kadın olucam
[b]dilşad [/b]:

[b]dilşad [/b]:
alternatif sonlar
' bushu:
evet
' bushu:
ya bi sürü kez aşık olmuş hepsine feci bağlanmış sonra terkedilmiş sefil bi kadın olcam
[b]dilşad [/b]:
bunu bene dşünüorm
' bushu:
ya da gerçekten adam gibi birine aşık olup mutluluğun dorukları
' bushu:

' bushu:
inşallah üçüncü olur
[b]dilşad [/b]:
amin
' bushu:
amin sana da aynından
[b]dilşad [/b]:
he yrn sana bnm mp3 vercem sende pzrtesi için şarkıları atcan ok?
' bushu:
hangi şarkıları??
' bushu:
hee
' bushu:
ok
' bushu:
aa atamam
' bushu:
ben de o şarkılar yok şuan çnkü
' bushu:
pc çöktü ya
[b]dilşad [/b]:
ee indirmicen mi
' bushu:
indiremem kotam .oktan doldu ta;ti
[b]dilşad [/b]:
kotan dolu
' bushu:
evet \?d
[b]dilşad [/b]:
ozmn
[b]dilşad [/b]:
liste vercen bnaa
' bushu:
dur bakıyım bişiler söyliyim şimdi burdan
[b]dilşad [/b]:
burdan deme
[b]dilşad [/b]:
liste yap getir yarn
' bushu:
ee dilşut
' bushu:
o zaman liste yapıp onu da blog yapıyım :
' bushu:
yazdırma bana şimdi nları
[b]dilşad [/b]:
okeD:
[b]dilşad [/b]:
neyse ya biz edward tanımlıodk
' bushu:
evet nerden nereye geld, konu
' bushu:
dur ne demiştik en son
[b]dilşad [/b]:
biz getirmeye yer arıoz
' bushu:
ahah
' bushu:
aaaah ah
[b]dilşad [/b]:
bellayı canından çok seviodu
' bushu:
evet

[b]dilşad [/b]:
sunarkende biz sürekli ahlar alcaz araya galiba
' bushu:
muhtemelen
' bushu:
dur şeyi de yazalım
' bushu:
bella için hissettiği sonsuz aşkın yanında bastırılması güç bi öldürme iseği de vardır.
[b]dilşad [/b]:
evet
[b]dilşad [/b]:
hatta i see sth in u it might kill me i want it to be true demek istiorm
' bushu:
vampir içgüdüleriyle, yıllar önce atmayı bırakmış kalbi arasında sıkışmıştır, b' yandan bellayi her türlü kötülükten korumak isterken diğer yandan kanının tadına bakmak için büyük bi istek duymaktadır
' bushu:
ben de istiyorum ya
[b]dilşad [/b]:
süper oldu
' bushu:
ahh ed
[b]dilşad [/b]:
o muhabbete girmeyelm bence
[b]dilşad [/b]:
aa ne dicm bence sen bu konusmayı koy bloguna
' bushu:
baştan sona mı
[b]dilşad [/b]:
bende en baştan beri hiç kapanmamış şekilde vaR
' bushu:
ben de de
[b]dilşad [/b]:
******** kısımları kesersn
' bushu:
aa evet
' bushu:
ve artık bu kısımları da kesmem gerekicek
[b]dilşad [/b]:
kesersn
' bushu:
ok devam o zaman
' bushu:
ne diyoduk
' bushu:
vejeteryandır
' bushu:
insan kanı içmez
' bushu:
yeter bu kadar edward yaa
' bushu:
daha fazla anlatmak istemiyorum
' bushu:
özelimi paylaşıyomuşum gibi geliyo
[b]dilşad [/b]:
edward özelin mi oldu senn be
' bushu:
ne sandın
' bushu:
neler paylaştık edwardla bilmiyosun sank
' bushu:
i
[b]dilşad [/b]:
bütün bu süper özelliklerine rağmen neden bellayı seçmiştir bu hala merak konusudur
[b]dilşad [/b]:
aslında sen ve senn idealar dünyandaki edwardla paylaştn
' bushu:
gerçek dünya idealar dünyası dilşut biz şu anda sadece onun kötü bi kopyasında yaşıyoruz
' bushu:
o kadar kötü bi kopya ki
' bushu:
edward bunda yok bile
[b]dilşad [/b]:
harbiden be
[b]dilşad [/b]:
b arada felsefe forever
' bushu:
philosophy 4eva xD
' bushu:
bu arada ben yazdıkça sonraki kelimeler siliniyo ve bunun nası düzeltildiğini unuttum
' bushu:
acı çekiyorum burda
[b]dilşad [/b]:
haha
[b]dilşad [/b]:
bişiler wardı ya
[b]dilşad [/b]:
ctrl shift tadında bişiler
' bushu:
yok onu denedm olmuyo
' bushu:
alt shift de olmuyo
' bushu:
ouff
' bushu:
neyse kimde sıra
' bushu:
sen bunalrı kopyalıyosun dimi word e ben kopyalamıyorum
[b]dilşad [/b]:
evet
[b]dilşad [/b]:
en son edward bitti
[b]dilşad [/b]:
üçüncü en öenmli karakter kim ilk kitapta
' bushu:
alice bence
[b]dilşad [/b]:
bence kızın babası
[b]dilşad [/b]:

' bushu:
bence alice
[b]dilşad [/b]:
ilk kitapta dioz
[b]dilşad [/b]:
bende baba
' bushu:
yaa babası mal onun bi olayı yok
' bushu:
bıyıklı işte
' bushu:
bi de ortamın şerif i
[b]dilşad [/b]:
iyide alice ilk kitapta odkr öenmli diildi
' bushu:
hepsinin azına sıçıyım o zaman
[b]dilşad [/b]:
ya ztn olay sırasını çıkarken aklım midnight suna gitti kafam karıştı iyice
' bushu:
ahhh ed
' bushu:
midnight sun demiceksin
' bushu:
iyice gidiyorum
' bushu:
yapma şunu bana d :
' bushu:
şişe kapağı
[b]dilşad [/b]:
sorma ya midnight sun bnm hala favorm
' bushu:
o kadar yiyiş öpüş seviş içinde
' bushu:
o şişe kapağı kadar başka
' bushu:
bişey etkilemedi beni
[b]dilşad [/b]:
ah ah
[b]dilşad [/b]:
benide pizza dki edwardın şaşkınlıı
' bushu:
ayy yerim yaa
' bushu:
ed'i de yerim pizzayı da
[b]dilşad [/b]:
ya gerçek anlamda düşünsene edward'ı yedini
' bushu:
nası
[b]dilşad [/b]:
hem sunun ismini kısaltma sinir oluorm
' bushu:
yamyam gibi
' bushu:
??
' bushu:
ya da ymek derken
' bushu:
başka
' bushu:
bişi ima
' bushu:
ediyosan
' bushu:
baya düşündüm onu evet
[b]dilşad [/b]:

' bushu:
ne hangisi
[b]dilşad [/b]:
ya bana paramore daki o çocuu alalım mı
[b]dilşad [/b]:
çok taş hayvan herif
' bushu:
dur baki,im şunun resmine hangisiymiş
' bushu:
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/6020523.jpg
[b]dilşad [/b]:
bende ismine bakam
' bushu:
soldan iknici mi
' bushu:
o olsa gerek
[b]dilşad [/b]:
olamaaaaz :
[b]dilşad [/b]:
en sağdaki
' bushu:
noldu
[b]dilşad [/b]:
ama klipte taş gibi
' bushu:
eheh kıllı
' bushu:
olabilir canım alla alla
[b]dilşad [/b]:
bak klibi izlerken ocak ayında dikaktli izle valla çok taş
' bushu:
ok başka resimlerine de bakalım vardır çok taş resmi bence
' bushu:
yaknız dilşut saçlar başlar çok fena
[b]dilşad [/b]:
adamın mı
[b]dilşad [/b]:
ismi neymiş
' bushu:
evet bazı resimlerde ama hepsinde değil
' bushu:
bilmiyorum necisi o gurubun
[b]dilşad [/b]:
valla klibinde süper karizmatk
[b]dilşad [/b]:
fazla tatlı bi insan
' bushu:
tatlı tatlı
' bushu:
da sana göre biraz kocaman
' bushu:
boyut babında
[b]dilşad [/b]:
olsun kız
' bushu:
8 e 5
[b]dilşad [/b]:
edwardda bellaya göre büyük
' bushu:
edward bana göre de büyük
[b]dilşad [/b]:
kısa saçlı tatlı bu çocuk
[b]dilşad [/b]:
uzun saç gitmemiş
[b]dilşad [/b]:
ve klipte kısa
' bushu:
evet çok fena uzunken
[b]dilşad [/b]:
emo gibi
' bushu:
adam olmuşlar biraz o klipte zaten
' bushu:
fön filan yok saçlrda
[b]dilşad [/b]:
klibi izle nolur ya
' bushu:
gibi :D
' bushu:
yaa bliyorum klibi izledim kaç kere
[b]dilşad [/b]:
walla çok taş
' bushu:
biraz sabret söz ocakta bi daha izlicem

' bushu:
tamam dilşut inanıyorum
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
hadi kimde sıra sen onu söyle
[b]dilşad [/b]:
klibi sırf onun için izledm bile oldu
[b]dilşad [/b]:
bella nn babası işte
' bushu:
ve burda abaza kız muamelesi gören benim nedense
' bushu:
tamam babası
' bushu:
charlie swan: Forks'un
' bushu:
nesi oluyo şimdi emniyet müdürü mğ nedir
[b]dilşad [/b]:
haha ben çaktırmıorm kzıım orada burada konsumuorm bu bizim özelimz
' bushu:
bu kısmı da koyim mi bloga
[b]dilşad [/b]:
hm
[b]dilşad [/b]:
koy ya bu konusmann bütünlüü güzelD:
[b]dilşad [/b]:
şefi işteD:
[b]dilşad [/b]:
polis şefi
' bushu:
heh polis şefi
' bushu:
ok
' bushu:
kendisi Forks'un polis şefidir.
' bushu:
bu kadar
' bushu:
babama göre oldukça esnek ypıdadır
' bushu:
kızı haber vermeden çeker gider sallamaz
' bushu:
:D
[b]dilşad [/b]:
:D
[b]dilşad [/b]:
annesinn sözlerini kullanması ne fenaydı ya
' bushu:
nerde
[b]dilşad [/b]:
ya büş ben twilight sagayla iligli bitirme tezi fln yapmak istedim
[b]dilşad [/b]:
giderken
[b]dilşad [/b]:
adamı terk ederken bella
' bushu:
hatırlamıyorum
' bushu:
bu kadar önemsememişim o sahneyi
' bushu:
edward yok ya
[b]dilşad [/b]:
ben etkilendiydm
' bushu:
ben dönem ödevi yapıcam işte yardım et bana
' bushu:
nası yapıcam onu düşünüyorum bu aralar
' bushu:
ee charlie işte başka nesi var

Aşağıdaki ileti tüm alıcılara teslim edilemedi:
ee charlie işte başka nesi var

' bushu:
ee charlie işte başka nesi var

' bushu:
bişe gelmiyo aklıma
' bushu:
iğrenç yemek yapıyo
[b]dilşad [/b]:
gerçei bende çok memnunmum konumdan ama of neyse
[b]dilşad [/b] :
ne şanslısın ya
' bushu:
önceki cümlelerin gelmedi farkında mısın konudan koptum şu an
[b]dilşad [/b]:
he ua karısı ve kızı onu terk ettikten sonra kendi dünyasına kapanmış münzevi bir hayat yaşayan bir polis şefidir
' bushu:
iyi
' bushu:
bi de bıyıklı
[b]dilşad [/b]:
bella yanına taşınmasıyla daha düzenli bir hayat sürmeye başlamıştr
[b]dilşad [/b]:
(bıyıklıdır!)
' bushu:
oldu
' bushu:
bıyıksız polis şefi mi olur hiç
' bushu:
yeter bence bu kadar
' bushu:
çnkü ilk kitapta mal gibi babası bi işe yaramıyo yani
[b]dilşad [/b]:
daha bi sürü karakter war büş
' bushu:
işte onlara geçelim artık
' bushu:
renee'yi yapmaya gerek yok heralde
' bushu:
bi işe yaramıyo o da
' bushu:
alice'e gelsek artık
' bushu:
team cullen
[b]dilşad [/b]:
kızım alice sevgiisi nerden gelio
' bushu:
ne biliyim çok seviyorum o kızı ben
' bushu:
:D
' bushu:
jasperı da hiç sevmiyorum
' bushu:
bi nedeni yok
[b]dilşad [/b]:
bak ne buldm bence biz yazın twilight sagann şeyini yazalım ya hani harry yi yazdılar ya
[b]dilşad [/b]:
onun gibi yazalım
' bushu:
fanfiction
[b]dilşad [/b]:
jasper forever yahu
[b]dilşad [/b]:
yep
' bushu:
yazalım
' bushu:
ne forever allasen bırak sevmiyorum ben onu
' bushu:
dallamanın önde gideni bence
[b]dilşad [/b]:
neden be
' bushu:
ne biliyim öyle
' bushu:
ben emmet'cıyım
[b]dilşad [/b]:
bence bi site kurabilirsek çok başarılı olabilirz ama telif hakkı denen şeyle başımz belaya girebilir
' bushu:
son kitapta beni benden aldı
[b]dilşad [/b]:
mal o adam ya ama son kitapta çok tatlıD:
' bushu:
blog açsak
[b]dilşad [/b]:
gülme seebebm oydu ynai
' bushu:
harikaydı ama yaa
' bushu:
bayıldım yani
' bushu:
yanaklarını sıkasım geldi
' bushu:
satmadıktan sonra bişi olmuyo ayrıca bi biz değil herkes fanfic yazıyo bişi olmaz
' bushu:
yasadışı bişi değil havaya girme hemen >D
[b]dilşad [/b]:
havaya girme sebebm buysa artık ne diim yani
[b]dilşad [/b]:
çok ünlü olabilriz bak böle
[b]dilşad [/b]:
o harryi yazanlar oldular mı ünlü
' bushu:
robin mi
' bushu:
ne biliyim olmuştur baya okuyanı vardı
' bushu:
düşün dünyanın bi ucunda yazmış adam
[b]dilşad [/b]:
belkide hollywood un kapılarını bu açar bize
' bushu:
di mi
' bushu:
belli olmaz
[b]dilşad [/b]:
bunu bi değerlendirmek lzm büş
[b]dilşad [/b]:
ama nerden ele alcaz
' bushu:
bella'nın yatağınıj gözünden alatalım olayı
' bushu:
ytsgdfjywhesd
' bushu:
:F
' bushu:
dört kitabı da
' bushu:
gerçi dördüncü biraz zor olur
' bushu:
bella evden taşımnınca
' bushu:
ilk gün hiç bişey olmadı
' bushu:
"gene bişey olmadı"
[b]dilşad [/b]:
oha be
[b]dilşad [/b]:
abaza diince kızon
' bushu:
"bellanın eşyaları aldılar"
' bushu:
ne be kızın odasındaki yataktan bahsediyorum noldu orda allasen
' bushu:
en extreme olay edward'ın varlığını kanıtladığı gece oldu
' bushu:
o da normal sınırların biraz dışındaki öpüşmeleriydi
[b]dilşad [/b]:
çok sıkıcı olur bellanın yatanınn anlatııkları
' bushu:
onun dışında koyniş koynş uyuyolarnapıyolar
' bushu:
yaa illa öyle olmak zorunda değil
' bushu:
baştan yazarız
' bushu:
mesela şey olsun
' bushu:
edward jessica'ya aşık olsun bi anda
' bushu:
bella mal gibi kalsın
[b]dilşad [/b]:
büş ben bişi yaptm :w
' bushu:
naaaptın :w
[b]dilşad [/b]:
**********arada bişiler bişiler********
[b]dilşad [/b]:
neyse alice hadi
' bushu:
töbe yaa
' bushu:
alice cullen: edward'ın üvey kardeşidir. aileye carlisle tarafından ısırılarak değil sonradan katılmıştır. geçmişine dair hiç bişey hatırlamamaktadır
' bushu:
ama bunlar ilk kitapta anlatılmıyo tabi :D

[b]dilşad [/b]:
ozmn yazmıorz
' bushu:
üvey kardeşidir
' bushu:
oldukça hareketli, güler yüzlüdür.
[b]dilşad [/b]:
bak okrda önemli bi karakter diilmiş
[b]dilşad [/b]:
geleceği görürü
' bushu:
sus be
' bushu:
geleceği görür evet.
' bushu:
bella'yla yakın arkadaş olmuş oluolar mı ilk kitapta
' bushu:
oluolar sanırım
[b]dilşad [/b]:
oluolar
' bushu:
sonraları bella'yla yakın bi arkadaşlık geliştirmiştir.
' bushu:
ailenin diğer üyesi jasper hales ile birliktedir
' bushu:
:D
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
bu ilişkiler yumağını nası açıklıycaz
' bushu:
kardeş bunlar hep gibi oldu
[b]dilşad [/b]:
her işi ben yapıom he
' bushu:
ne copy paste yapıosn işte
' bushu:
çalış
' bushu:
şaka şaka sağol
[b]dilşad [/b]:
bu senn işin diilmiydi be
' bushu:
caaaan baaaaal ciciiii
' bushu:
evet
[b]dilşad [/b]:
nerde iş paylaşımı mı
[b]dilşad [/b]:
bi yandan yıllık geçi,orm
[b]dilşad [/b]:
bi yandan necmettn hocayla konusorm
' bushu:
ne ama eylenmiyo musun
[b]dilşad [/b]:
bi yandan decode dinliorm
[b]dilşad [/b]:
bi yandan senmle uğraşıorm
[b]dilşad [/b]:
sıra kimde
' bushu:
umm.. cullenlardan gidelim..
' bushu:
jasper hales
[b]dilşad [/b]:
bi dk geliorm ben sen yaz
' bushu:
ok
[b]dilşad [/b]:
geldm
' bushu:
jasper hales: cullen ailesinin en yeni üyesidir. alice'le birliktedir. vejeteryanlık konusunda diğerlerinden daha çok zorlanmaktadır bu yüzden bella'ya karşı fazlasıyla mesafelidir. kendini kontrol etmekte oldukça zorlanır
[b]dilşad [/b]:
birinci kitap?
' bushu:
ne yok mu bunlar onda var bence
' bushu:
e ikinci kitabın başında atlıyo bella'ya o zaman bilmiyomuyuz zaten çoktan jasperın en zayıf halka olduğunu
[b]dilşad [/b]:
neyse ya dierleri okumadı ztn kitabı
' bushu:
salla
' bushu:
sonraaa
' bushu:
rosalie
' bushu:
rosalie'nin soyadı ne dur bakiim bi
' bushu:
rosalie hale miş o da
[b]dilşad [/b]:
saçma olmadı mı
' bushu:
ne??
' bushu:
ne saçma oldu be
[b]dilşad [/b]:
hales soyadı
[b]dilşad [/b]:
rosalie cullen olmalı
[b]dilşad [/b]:
çnkü edwardla kardeşler onlar
' bushu:
hayıırr edward'la alice kardeş
' bushu:
rosalie değil
[b]dilşad [/b]:
rosali ne
' bushu:
o da jasperla işte
[b]dilşad [/b]:
saçma olmuş walla
' bushu:
ayy dilşut o kadar kitap başka şeye takılmadın bu mu yani :D
[b]dilşad [/b]:
evetD:
' bushu:
herneyse rosalie hale: cullen ailesinin en güzel üyesidir. sarı saçları ve benzersiz güzelliğiyle her gittiği yerde dikkatleri üstünde toplar. bella'ya karşı saklamak zahmetine girişmediği yoğun nefret ve kıskançlık hisseder
[b]dilşad [/b]:
güzel
' bushu:
bu arada wkipedia coşmuş
' bushu:
bütün karakterlerin tek tek açıklaması var
' bushu:
4. kitapta gelen misafirlerin bile
[b]dilşad [/b]:
he evet ztn kitabın sonunda var onlar
[b]dilşad [/b]:
breaking dawn sonunda
' bushu:
hıı tabi gelemedim daha oraya bilemiyorum
[b]dilşad [/b]:

' bushu:
ee emmett'a geçiyim mi
' bushu:
emmett:
[b]dilşad [/b]:
geç bakalm
' bushu:
cullen ailesinin en renkli üyelerindendir. aşırı gelişmiş vücudu ile korkutucu b görünüm sergiler. eğlenmeyi, espri yapmayı (eheh xD) ve ne kadar güçlğ olduğunu göstermeyi sever. favori avı ayılardır
[b]dilşad [/b]:
baba ve anne cullen?
' bushu:
yazıyorum hemencicik
' bushu:
carlisle: culllen ailesinin kurucusudur. pek çok üyeyi o dönüştürmüştür. yıllar süren çabalar sonunda artık insan kanına karşı yeterince direnç kazanmıştır. Forks'ta doktorluk yapmaktadır.
' bushu:
edward
' bushu:
rosalie alice emmet ve jasper'ı
' bushu:
evlat edinmiş iyi kalpli doktor rolünü oynar insanlara karşı. hen
' bushu:
bu kadar
[b]dilşad [/b]:
sanki kötü birideD:
[b]dilşad [/b]:
iyi kapli diil mi
' bushu:
iyiii
' bushu:
ne biliyim yaa
[b]dilşad [/b]:
bence bellann okul arkları vardı ya onlarda lzm
' bushu:
ölücem şimdi
' bushu:
.d
' bushu:
dur esme'yi de yazıyım önce
[b]dilşad [/b]:
oke
[b]dilşad [/b]:
iyiki sınav bi saat geç ders saatine göre
' bushu:
esme: edward'ın annesi carlisle'ın biricik aşkıdır. bella'ya karşı oldukça olumlu yakşlaşmaktadır. anaçtır, candır
[b]dilşad [/b]:
candırD:
' bushu:
evet yoks kesin geç alırdım
' bushu:
evet esme candır >
' bushu:
bu arada anneimn sınıfındaki kadınlardan birinin adı esme
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
ama kadın artvinli
' bushu:
diyorum trabzona
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
gitsem olucak bu iş
' bushu:
bulucam edward'ı işaret bunlar hep
[b]dilşad [/b]:
hehe
' bushu:
dur ben gidip bi kahve yapıyım uzuycak bu çünkü böyle giderse
' bushu:
açılsın zihnim
[b]dilşad [/b]:
uzamasn daha yahu
[b]dilşad [/b]:
ne kaldı
[b]dilşad [/b]:
he
[b]dilşad [/b]:
dur su kızların adı neydi
[b]dilşad [/b]:
bellann iki yakın arkı
[b]dilşad [/b]:
angelayla ?
' bushu:
jessica
' bushu:
angela weber
[b]dilşad [/b]:
he ikisinn tanıtlam
[b]dilşad [/b]:
bide mikeyı
' bushu:
:w
' bushu:
ağlıycam haa
' bushu:
jessica:
[b]dilşad [/b]:
ohaa 1.100 oldu ve daha alcam 7 yıllık daha var sanırm
' bushu:
eheh yazık sana
[b]dilşad [/b]:
çüş be
' bushu:
zamanında edward'a karşı bişeyler hissetmiş ve karşılık alamamıştır. üstüne üstlükm şu sıralar hoşlandığı çocuk mike'da bella'ya karşı bişeyler hissetmektedir. bütün bu sebeplerden bella'yı kıskanır ama onun popülaritesinden hoşlandığı için onunla arkadaşlığına devam eder.
' bushu:
jessica o
[b]dilşad [/b]:
anladm :D
[b]dilşad [/b]:
angela
' bushu:
şimdi de angela: temiz kalpli, iyi huylu sessiz,sakin iyi niyetli tatlı b kızdır :D
' bushu:
bu işte angela daha ne
[b]dilşad [/b]:
mike
' bushu:
mike : ilk geldiği günden beri bella'yı etkilemeye çalışmaktadır ve bu konuda oldukça inatçıdır. yapışkan bi karakterdir
[b]dilşad [/b]:
taraf ttuun okdr belliki
[b]dilşad [/b]:
iyiki kitap tanıtıcıları olmuon sen
' bushu:
ne be
' bushu:
alla alla öyle diil mi :D
[b]dilşad [/b]:
neyse
[b]dilşad [/b]:
aaa
[b]dilşad [/b]:
kim kaldıı bilion muuu
' bushu:
ceykıp
' bushu:
:D
[b]dilşad [/b]:
yep
' bushu:
ceykıp: bella'nın kendisinde bi kaç yaş küçük çocukluk arkadaşıdır. bella'ya ilgi duymaktadır
' bushu:
ilk kitapta bu kadar jacob
[b]dilşad [/b]:
bitti mi
[b]dilşad [/b]:
5 yıllık alcam ve şimdi 1300 oldu
' bushu:
o zaman o aldıklarını arkaya koyucaksın dilşut
' bushu:
ben daha ne damlaya ne gizeme ne de gökaya bişey yazmadım sıç :w
[b]dilşad [/b]:
yada kısaltma yoluna gitcem
[b]dilşad [/b]:
ben dideme gökaya gizeme melteme yeldaya bnymne erdeme hiç bişi yazmadm
[b]dilşad [/b]:
ve hepsini yarına yazmyı planlıomr
' bushu:
eheh aferim bi farkın yok benden yani
' bushu:
aynı kafa yapısı evet
[b]dilşad [/b]:
elbeete
' bushu:
vehbili kısımlarım koyum mu bloga
[b]dilşad [/b]:
bebek ben kaçıım artık yrn sınavda uyuklıcam he
' bushu:
dur
' bushu:
vehbiyi koyum mu bloga onu söyle

Şu anda bir titreşim gönderdiniz.

[b]dilşad [/b]:
koy nerden bilcek
[b]dilşad [/b]:
rastgele okursada iyi işte almış olur boyunn ölçüsünü
' bushu:
ok.
' bushu:
hade by sana bebek
[b]dilşad [/b]:
****** kısımlara dikkat et
' bushu:
oraları kesicem
' bushu:
zaten herşeyi koymicam çok uzun olur
[b]dilşad [/b]:
evett
' bushu:
neyse hadi git artık sen ,
[b]dilşad [/b]:
tamam
[b]dilşad [/b]:
he
[b]dilşad [/b]:
bnm olay örgümü koycan mı
' bushu:
onun üstünde düzelttim ben onları yalnız :w
' bushu:
yarın online olup alır o zamn koyarım
' bushu:
ödev volume 2
[b]dilşad [/b]:
oke
[b]dilşad [/b]:
:D
' bushu:
:D
[b]dilşad [/b]:
tmm hadi sabah göürşüz
[b]dilşad [/b]:
muck
' bushu:
görüşürz
' bushu:
bi de dilşuuut
[b]dilşad [/b]:
he
' bushu:
sabah uyanınca beni çaldırsana
[b]dilşad [/b]:
8.30 da kalkcam ama
[b]dilşad [/b]:

[b]dilşad [/b]:
olıur mu
' bushu:
olsun
[b]dilşad [/b]:
oke çaldırırım
' bushu:
ok hade muah
[b]dilşad [/b]:
bye
' bushu:
bye


böyle işte.. ölücem bu arada.. yarın yds denemem var sabahın köründe yine banyo yapmadım :W

0 küçük şişe sallanıyor: