A hole on the toilet wall: dua

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Aralık 2008 Pazartesi

dua

Allahım.. nolur bak yalvarıyorum,
nolur yaa bi kerecik sadece bi kerecik edward şu cama gelsin yaa..
tek bi gece..
çok şey mi istiyorum??
söz çok iyi bi kız olucam,
hiç küfretmiycem,
annemi babamı üzmiycem,
yatağımı hep topliycam,
saçlarımı tarıycam,
büssürü ders çalışcam,
ilim irfan öğrencem..
çok ciddiyim..
yalan söylemicem,
tabağımda yemek artığı bırakmıycam,
buraya tatlı çocuk resimleri koyup oyş yerim tadında şeyler yazmıycam,
nolur Allahım yaa sadece bi gece..
başka bişey istemiyorum..
ayrıca samimiyetimin bi göstergesi olarak A'ları büyük yazdım..
buna da dikkat çekerim..

3 küçük şişe sallanıyor:

beysaa dedi ki...

amiiin Yarebbimmmm sen şu bayram yüzüsuyu hürmetine amiinnnnnnn sen şu gızın dualarını kabıııl eylee =)

nam-ı diğer dedi ki...

rahatsız ya. A'ları büyük yazdım diyo bi de.

**bushu** dedi ki...

tüm kalbimle amin..
çok istersek olur bence..
ayrıca evet A'ları büyük yazdım ama xD