A hole on the toilet wall: fantasy

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Aralık 2008 Cuma

fantasy

off kulüp muhabbeti yetmez oldu..
dilşut gel beni edward konuş hpcafe'de dile getiremiyorum kendimi..
çoğunun yaşı 14 zaten,
henüz masum, iyi niyetli yavrucaklar..
edwardla paten kayarız filan gibi fantezileri var..
konuşsam kıyamıyorum..
o temiz masum dünyalarını kirletmek istemiyorum yani ondan aslen xD
şimdi desem 1700, etüt salonunun içindeki küçük oda olmicak..
ki zaten ondan sonra bi daha cafe'ye de giremem.. süresiz ban xD
herneyse şu duygularımı en sabırla dinleyen dilşut..
damla da çok iyi anlıyo aslen neler hissettiğimi xD
didi'ye twilight yasak xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

işte geldim burdaıım :)

Büşra Mutlu dedi ki...

hoşgeldiiiin xD
beyendin mi jasper'ı sana jasper blogu bile yaptım xD