A hole on the toilet wall: gün

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Aralık 2008 Pazartesi

gün

merhabalaaar
efendim anlatmaya biraz gerilerden başliycam
dün gece babamın bilgisayarı alıp internet ortamlarına akmaya
kara vermesiyle birlikte edward hasretiyle yana yana yattım..
hiç iyi bi durum değildi..
akabinde sabahın köründe kalk,
hızlı hızlı giyin, otobüse yetiş okula git filan her zamanki şeyler..
dilşut'un doğa üstü güçleri sayesinde hasibe hoca derse gelmedi..
bu arada gerçekten dilşut'un ermiş filan olduğunu düşünür durumdayım
ne istese oluyo yok öle bişey..
bi edward istemiyo zaten bana hıh.
herneyse sonra beden dersinde ali hoca basketbol oynatmak suretiyle canımızı çıkardı
ama bu hafta geçen haftaki kadar kötü olmadım..
yemin ediyorum hayatımın en garip beden dersiydi xD
damat havası bile oynadık..
sonra işte ders bitti damla ve gizem'le
evet sonunda kavuşma
iki saatte ne kadar anlatılmadık konuşulmadık şey varsa konuştuk
bi nevi update..
sonra da işte eve geldim..
bu arada gizem farketmedi sanırım ama tramvaydaki "bu gençlerde hiç iş yok" teyzesi baya dedikodumuzu yaptı
nası oldu hemen anlatıyım
bişey olmadı aslında orda dikilen bi kadın varmış yaşlı
yer vermedik diye şey yaptı
kendi yer vericekti o sırada yanında kafası telefonuna gömülü olan çocuk
dur teyze tamam ben veriyim oldu ve yer verdi yani..
sonra kadın bize bakıp gençlerde hiç iş yok terbizyesiz bunlara girdi direk..
be mal kadın ben nası göriyim arkamdaki insanı..
ona yer vermek zorunda değilimlere hiç girmiyorum teyze cidden yaşlıydı çünkü
ve görsem verirdim ama görmedim ve bu beni iğrenç bi insan yapmaz..
geber kadın o çirkefliğinle benim insanlığıma laf söylüyosun bi de..

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

yarın dil ve anlatım sınavı varken defteri okulda unutmak ve ne işe yarıcaksa kitabı yanına almak.

Büşra Mutlu dedi ki...

ahah yarın dil ve anlatım sınavı varken defteri okulda unutmak ve dahası kitabı da okulda unutmak..xD

Adsız dedi ki...

aynı yolun yolcusuyuuz bebek xD

Büşra Mutlu dedi ki...

aynen xD