A hole on the toilet wall: hele hele..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Aralık 2008 Perşembe

hele hele..

nası bi gündü inan anlatasım yok..
bütün gün edward sayıkladım..
dilşut'la new moon'daki edward kısımları tekrardan okuduk filan..
sürekli bi "geç orayı geç normal konuşuyolar orda.. romantiğe geç.." muhabbeti..
bi de öğle tenefüsünde damat havası oynadık bu işte..
biyoloji etüdünde can sıkıntısından bayılıyodum nerdeyse..
tam zamanında bitti..
geldim ders çalışcam..
sonra bıcı bıcı ve edward'la mutlu saatler xD xD
bu arada dün gece okuduğum bölüm haaaarikaydı..
hani önceden demiştim yaa 1500 sayfa bekledim bi halt da anlatmamış diye
dün sonunda istediğim oldu..
insan gibi anlatmış demek ki olunca oluyomuş xD xD
ama harika bi bölümdü..
bella ve edward boş zamanlarını doldurmak için yeni bi hobi edindiler diyebiliriz..
vampire style..

0 küçük şişe sallanıyor: