A hole on the toilet wall: kırismıs ruhu sardı dört bi yanımı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Aralık 2008 Pazartesi

kırismıs ruhu sardı dört bi yanımı

kar yağıyooooo..
şu an parmaklarım soğuktan donmuş olmasaydı coşkumu daha iyi ifade edebiliceğim uzun cümleler kurardım ama şu an için bu pek mümkün değil..
gerçi bu cümleyi yazana kadar gayet güzel anlatabilirmişim ama neyse..
dün babam bilgisayarı esir aldığı için bişiler yazamadım. özür.
mal mal gezdim işte öyle evde çözmem gereken sorular varken bratz izledim saf gibi..
güzel bi pazar günüydü..
resmen her okuttuğumda yiğit özgür karikatürlerine "bunlara mı gülüyosunuz?? bırak yaa karikatür mü bunlar? bi zamanlar..." şeklinde başlayan bi yorum yapan insan, dün resmen bilgisayar başında babamla yiğit özgür karikatürleri okuyup yırtına yırtına güldü..
olsun ama anneye kızmak yok anne can, anne bal..
yerim..
sonra öyle işte 10.30 da artım yapıcak hiçbişeyim kalmamıştı ve 1 saat kadar evde dolanıp zaman öldürdükten sonra yattım..
tabi pc babamlarda dolayısıyla gayet edwardsız bi gece oldu..
bugün de sabahtan beri yemek yiyorum..
feci yorulmuş vaziyetteyim..
ayrıca çevremdeki insanların gerginliğinden kaynaklı bi gerginlik var üstümde..
hiç iyi değilim..
neyse ders çalışmaca

0 küçük şişe sallanıyor: