A hole on the toilet wall: öğlene kadar

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Aralık 2008 Pazar

öğlene kadar

sabah sekizde babam tarafından kaldırıldım..
"yine mi uyuyakaldın?"
"hayır sınav var."
ama tam kalkmam gereken saatti sevindim çünkü alarmın o bet sesini duyma sinirleeimi bozuyo..
kalktım boğazım baştan başa yanıyo..
mantığım "fena hasta olucan hadi bakalım" diyo
asıl bense "acaba??" diye geçiriyorum içimden..
kalktım gittim dersaneye..
sonra kantinde ozan'ı gördüm.
didi'nin rüya doğru çıkmış nerdeyse ölüyomuş dün taksim'de xD
eylemin ortasında kalmış..
poliseler biber gazı filan..
herneyse sonra gittim işte sınıfa girdim sınava..
cümlenin başında uygun tense'le devam etmeyen şıkları elerken zihnimde bi şimşek çaktı ve kendi kendime "büşü sen napıyosun?" dedim.. "haftalardır mal gibi geziyosun farkında mısın?? zaten en bakımlı halin rimel ve göz kaleminden ibaretken, iyice kendini saldın.. mal gibi geziyosun ortalıkta kendine geeel.." dedim..
sonra devam ettim soruları çözmeye tabi..
biraz zaman sonra artık yüzüncü soruya gelmiştim..
tam didi niye daha çıkmadı benden önce çıkması lazımdı onun diye düşünürken,
hiper kulaklarım sayesinde kendisinin sınavı bitirdiğini ve soruları kontrol ettiğini farkettim..
bu arada kendisi bi sıra arkamın arka çaprazında oturuyodu..
son soruyu çözdüm boş bıraktığım soruya döndüm bu sırada didi sınıftan çıktı..
zihnimde "ulan bak yoksa cidden?? boğazımda nası yanıyodu sabah haa.. yok ben kesin vampir oldum"..
onu da çözdüm çıktım capacity'ye gittim didik avcılara gidiceği ve zamanı olmadığı için
deri tayt aldım kendisine..
tam çıkıcaktım ki fonda çalan şarkı çok hoşuma gitti..
dur dedim takılıyım biraz daha..
stradivarius'a girdim iki tane şey beyendim..
ikisini de denedim ikisi de olmadı..
yani şöyle şekil şemal bi garipti ikisinde de..
sonra çıktım eve geldim..
bu saatte beni evde gören ev halkı şaşırdı.
hatta babam biraz panik oldu xD
babam- noldu? niye erkenden geldin?
ben- sınav vardı. çok açım kahvaltı?
annem- topladık.
ben- iyi hazırla yine o zaman.
annem- ama ekmek yok ekmek alman lazım.
ben- olmaz. çay koy bari o zaman napiyim.


ve evet şu an acayip açım.
biri ekmek alsın..

0 küçük şişe sallanıyor: