A hole on the toilet wall: listen to the tales and romanticize

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Aralık 2008 Cumartesi

listen to the tales and romanticize

güzel bü gün müydü?
evet. her ne kadar sabahın dokuzunda dilşut'un çağrısıyla uyansam ve üçüncü derse anca yetişebilmiş olsam da güzel başladı diyebilirim..
ismail hocayla resmen iki ders rehberlik yaptıktan sonra elif hocanın yanına indik programları kontrol ettirmeye..
eski öğrencileri geldi..
önce bi kız geldi bizi pek sallamadı..
sonra bi çocuk geldi.. kıvanç..
boğaziçindeymiş efendim..
çalışmadım filan diyo ki elif hıca da hiç hayır çok çalıştı filan demedi xD
sevdim kendisini oldukça eğlenceli bi tipe benziyodu..
ve sanırım boğaziçinde böyle insanlardan daha bile vardır..
evet orda çok mutlu olucam biliyorum bi sürü dengesiz arkadaşım daha olucak xD
herneyse sonra didi'ye mont bakmaya gittik..
sonra bi mağazada -isim vermiycem hemen gidip almayın xD- o deri taytlardan gördük..
large'ını denedim (evet şaka değil large) oldu..
aslen güzel de oldu ama almıycam bunun için gerekçelerim..
öncelikle üstüne popomu kapatıcak bişeye ihtiyacım var..
hayır ben giysem halk buna hazır değil normal tişörtle filan kesinlikle olmaz..
dahası altına giyebiliceğim ayakkabım neyim yok..
e dedim olmaz o zaman ölü yatırım para vermiyim boşuna..
sonra burger'a gittik yemek yedik filan..
eve geldim saat beş..
annem öyle bi coşkuyla açtı ki..
"nerdesin sen kaç saattir kızııııım" dedi
"eheh burdayım.." dedim ama kafam karıştı "niye böyle bi tepki verdin ki şimdi nası yani?" filan oldum
ağzından "baba" çıktı
noluyo babamın yine tersi mi tuttu diye düşünürken içerden gelen seslerden anladım ki babanemler gelmiş
annem yine şov yapıyo..
bakın kızı koruyorum kolluyorum babında..
heyallaam dedim gittim odama işte..
bu kadar
...

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

büşü müjdemi isterim!
sanırım hayatında bi ilki daha(?) benimle gerçekleştiricen:
yılbaşı ağacı süslicen xD
hadi gözünaydın.
bu arada likörün tadına baktım*dayanamadım evet* sonuç: çok eylenicez.

**bushu** dedi ki...

al müjdeni abbam hiç sorun çıkarmadan kabul etmiş geliyorum xD
ve heyo yılbaşı ağacı ne zaman süslüyoruz sen onda haber ve yılbaşı günü mü ne zaman xD
likör neli? nane :z

**bushu** dedi ki...

*evet orda babam demeye çalıştım aslen xD