A hole on the toilet wall: neler oluyo??

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Aralık 2008 Cumartesi

neler oluyo??

resmen durup dururken depresyona girdim ulan noluyo..
aa içim karardı bi anda gidip atıcam kendimi şimdi bi yerden..
hayır ergenliğe bağlıyorum diyolar ergenliği mi kaldı kazık kadar oldun..
e ne o zaman..?

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

ne oldu cidden xD beni mi özledin kızz

**bushu** dedi ki...

yaa seni özledim.. adeta 3 saat önce yan yana değilmişiz gibi xD xD
ne biliyim yaa içim daraldı xD

dilsad dedi ki...

3 saat uzun bi süre bizim için :) daralmasın bak fiftyi izle ve literatüre i feel blue cümlesini kazandıran insanlara bakıp gül.

**bushu** dedi ki...

ödevleri yapmadım onları yapıyorum izleyemem fifti filan xD
i feel blue ha işte bu xD
zaten can sıkıntımın sebebi tarihmiş, onu bırakıp ingilizce çözmeye başlıyınca kendime geldim xD