A hole on the toilet wall: projeler filan

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Aralık 2008 Pazar

projeler filan

resmen bişey yazmayınca daha çok insan gelip bakıyo bu bloga anlamadım ne demeye çalışıyosunuz xD
oh şu an resmen paramore zehirlenmesi yaşıycam
"aşırı dozda kızıl vokalist dinlemekten vücut kimyasında bozulma" teşhisiyle basıcaklar serumu..
dayıycaklar oksijen maskesini..

bu arada yeni bi projem var..
sallama köfte..
sallama çay gibi ucundaki ip yardımıyla kaynayan suya sokup biraz pişene kadar bekliyoruz..
bu başarılı olursa bi diğeri de sallama mantı olucak..
tembel anne usulü yapılmış yumruk büyüklüğündeki mantılar kaynayan suda bi kaç dakika bekletilir..
paketin içinden çıkan küçük paketteki sarmısaklı yoğurta sokulur ve afiyetle yenir..
artık durakta, otobüste, kantinde her yerde mantı keyfi yaşıycaksınız..
kaynar suyu nerden bulcaz otobüste demeyin her şeyi ben mi düşüncem..
ya da düşündüm işte termos denen bişey var..

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

yumruk büyüklüğünde mantı mı, o ne öyle be içli köfte gibi.

bu arada sercanın getirdiği cdyi okulda unutmuşum. içim aciyür.

Büşra Mutlu dedi ki...

normal şartlarda "anaaam yazık" derdim ama inan benimkinin yanında sendeki dert dert değil..
ve birazdan ilgili blogu yazıyorum xD