A hole on the toilet wall: resmen dün ders çalışmak adına hiç bişey yapmamak

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Aralık 2008 Pazar

resmen dün ders çalışmak adına hiç bişey yapmamak

günaydıın..
henüz uyanmış bulunuyorum..
dün gece sınırlarımı zorlamak suretiyle 4'e kadar breaking dawn okdum..
hala gözlerim acıyo..
e-book iğrenç bi şey..
kitabı almam lazım acilen yoksa kör olucam yakında..
*********bundan sonrası spoylır içerir haberiniz olsun**************
resmen edward'la bella evlendi evet evlendi..
şimdi büş allasen bilmiyo muydun bunu??
nerdeyse ilk okumaya başladığımdan beri biliyodum diyebiliriz ama bu benim kitabı okurkenki coşkumu etkiledi mi?? hayııııır..
daha olucak pek çok şeyi biliyorum peki bu benim coşkumu etkiliyo mu?? hayır..
herneyse resmen birinci kitaptan beribeklediğim kısma (:z) gelmiştik ki
"oo bebeyim hayır.. bunun için çok uzun süre bekledin.. acımayan gözler ve açık bi zihinle okumalısın.." demek suretiyle kendimi yatağa sürükledim..
şimdi okiycam..
ohh heycanlandım xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

o çok beklediin yer hayal kırıklıı olabilir büş çnkü sana pek bişi açıklamıolar habern olsn xD onların özeline kalıo o

Büşra Mutlu dedi ki...

evet gördüm çok kızdım..