A hole on the toilet wall: çırpınış

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Aralık 2008 Perşembe

çırpınış

resmen bayramın başından beri hiçbi şey yapmıyorum xD
silkelenmem lazım..
kendimi karşıma alıp "büş geziyosun sağda solda boğaziçi kazancam ben de bebeyim öyle konuşmakla olmuyo kaç soru çözdün dört gündür ha? konu filan tekrar ettin mi?? çalıştın mı bişeyler??" diye sormam lazım..
"anca sabah akşam forumlarda twilight tartış, bella'yı savun, edward'a tap filan bu modlardasın.. edward parayı basıp sokuyo bella'yı üniversiteye filan.. seni kim sokucak boğaziçine büş??" demem lazım..
hayatım kayıyo burda kimse de bi dur demiyo..
okullar açık olsa didi beni kendime getirirdi ama şu an uzak bi etkisi olmuyo xD
hayır şunun başından bi kalkabilsem çok güzel olucak ama uff..
neyse hadi deniyorum şimdi

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

büşüü otur ders çalış bak güney kampüsü, güneşlenmek, boğaziçi, yokuş, aktarma, akbil, anlamsız kelimeler, yıllık (hass...) vs. or else I will broke your ass.

anaam ben büşüyü çok özledim ya :/

Büşra Mutlu dedi ki...

ben de özledim bebeyim xD
ama olsun iyidir svegin körüklendi anladın bensiz olmiycağını xD