A hole on the toilet wall: santa claus'a açık mektup

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Aralık 2008 Salı

santa claus'a açık mektup

pek muhterem claus,
nasılsın? iyi misin? ben de iyiyim..
okul dersane koşturup duruyorum bütün gün..
annemler de iyiler..
ve gelelim asıl konuya..
bunca yıl annemi babamı üzmedim,
iyi çocuk oldum,
bekledim hediye getirirsin diye..
ama yok yani..
hayır kötü çocuklara kömür getiriyo diyolardı kaale alıp onu bile yapmadın..
anlamadım ben bu işten bişey..
hayır bi de diyolar yok anltalyalı'ymış bişiler..
aynı toprağının çocuğuyuz santa,
ama sen benim yerime gidip jimmy'leri jonny'leri seçiyosun..
her neyse sana son bi şans tanımaya karar verdim..
ama bak dikkatli ol seneye 18 oluyorum bu son şansın iyi kullan..
çok bişey değil zaten..
şimdi;
*bütün arkadaşlarım -ve ben tabii ki - istedikleri okula, bölüme, şehre gidebilsinler
*sevdiğim insanlar hep yanımda olsun, sevmediklerim uzak dursun
*parasal sorunum olmasın, ama birazcık da olsun öbürsü çok sıkıcı olur
*ellerim ve dudaklarım soğuktan çatlamaktan vazgeçsin
*öküz gibi yemek yemekten vazgeçiyim
*edward gelsin
*ten rengim biraz açılsın, en azından turuncu saça sahip olabilicek kadar
*internetimin kotası hiç dolmasın
*hayatım o kadar eğlenceli olsun ki değişiklik olsun diye arasıra kendimi eve kapayıp can sıkıcı şeyler yapıyım
*hayallerimin hepsi gerçekleşsin, korkma ben yenilerini kurarım hayatım hiç de boş ve sıkıcı olmaz inan bana..

Bu kadar geldi aklıma.. "Ben bunları nası yapıyım kutuya konmaz, pakete sarılmaz" filan deme bu yaşta böyle oluyo.. zamanında düşüncektin.. zor geldi di mi zamanında iki barbie paketleyip yastığın altına bırakmak?? hiç konuşma o hediyelerin hepsini annemler alıyodu bana bi kere..

sevgiler büş.


yarın evde olup blog yazamıycağım için son blogu şimdiden yazdım..
yeni yılınız pek bi kutlu, pek bi mutlu olsun xD xD

0 küçük şişe sallanıyor: