A hole on the toilet wall: sevgilisinin çantasını taşıyan erkeğe sesleniş

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Aralık 2008 Pazartesi

sevgilisinin çantasını taşıyan erkeğe sesleniş

sevgilisinin çantasını taşıyan erkek bu sözüm sana
kulaklarını aç beni dinle bunu bi daha söylemez kimse sana
arkadaşım
tüm samimiyetim ve iyi niyetimle söylüyorum ki mal gibi görünüyosun
o kız sana pullu parlaklı tokalı zımbalı çantasını taşıttırıyo da
hiç sormuyo musun kendine "ben niye taşıyorum bunu?" diye
hayır cidden niye ben merak ediyorum??
hayır sırt çantası filan olsa dicem tamam nolcak çanta işte ağırmış çocuk taşıyo kıza yazık diye
ama bildiğin allı pullu kol çantası
o çantalar öyle çok bi ağırlık taşımıyo zaten herşeyden önce
dahası inan o kızlar öyle göründüklerine bakma senden benden dayanıklı
her gün kaç kilo fondöten taşıyolar
o saçları öyle yapmak için kaç saat fön makinesiyle uğraşıyolar biliyo musun??
acımıycaksın..
ya da acı bende uzaktan sana acıyım..
hoh..


bu arada geçen haftalarda resmen dersanede fondötenden turuncu olmuş kız gördüm..
harikaydı xD

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

hatırladım lan pazar günü yarıla yarıla neye güldüğümüzü:
gençkızlarımızın çantasında taşıdığı fondöten şişesi(!)[tepesinde de sıvı sabun şişelerinde olan basmalı zamazingoyla]

dilsad dedi ki...

eveet ya epey gülmüştük gerçi biz o mc'e gidince her şeye gülüoz ztn ben pek ayrım yapamıorm artık xD