A hole on the toilet wall: çıtçıtlı yorgan kılıfı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Aralık 2008 Perşembe

çıtçıtlı yorgan kılıfı

çok ciddiyim eğer birinden gerçekten ama gerçekten nefret ediyosanız eline yorgana çıtçıtlanan kılıflardan verin ve acı çekmesini izleyin..
ben böyle bişey görmedim yaa.
resmen üç günden beri annemin ısrarla nevresimlerimi bana değiştirtmeye çalışmasına,
daha doğrusu kendisi çıkartmış bana serdirtmek istiyo, tepki olarak nevresimsiz yatıyodum..
ben inat ama annem benden de inat..
ısrarla örtmüyo çarşafı, geçirmiyo yorgan kılıfını..
en sonunda pes ettim gittim dedim "anne çarşaf ver"
ki o an gözündeki o zafer ifadesini görmeliydiniz
"haha pes ettin di mi?" dedi..
verdi elime çıtçıtlı çarşafı..
yok takılmıyo..
doğru ucu bulamıyorum,
çeviriyiorum, döndürüyorum..
dakikalar süren bi kavga sonunda çarşafı yendim..
artık çarşafım var evet xD

0 küçük şişe sallanıyor: