A hole on the toilet wall: uyku üstüne

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Aralık 2008 Çarşamba

uyku üstüne

evet "heheyt az uyuyan insan oldum ben" diye sevinip uyku üstüne bi konu açıcam..
evet öyle oldum ve çok seviniyorum çünkü eve günde en erken 6'da geldiğimi göz önünde bulundurursak ve bi sürü çözülmesi gereken soru olduğunu ve benim müthiş konsantarsyonumla 15 dakikalık testi anca 1 saatte bitirebildiğimi, neden bu kadar mutlu olduğumu anlıycaksınız..
ama şimdiki konumuz bu değil..
şimdiki konumuz uyku alışkanlıklarıyla hava atanlar..
hiç uykuya gereksinimi olmadığını, ya da ayı gibi adeta kış uykusuna yattığını
ya da ne biliyim uyurken sağı solu dağıttığını söyleyerek "kuul insanlar"ı diğerlerinden ayıran o otoban şeridi kalınlığındaki çizgiyi geçip,
insanların gönlüde taht kurup,
karşı cinsin zihninde "uuu" tepkisi yaratmaya çalışan arkadaşlar..
şimdi öncelikle soruyorum..
bi insanın uyku alışkanlığı onu nasıl diğerlerinden ayırabilir??
ne biliyim "ayyy berke var ya, çocuğun metabolizma canavar gibi çalışıyo.." filan gibi bi muhabbet hiç duymadım hayatımda..
"hiç uyumam ki ben"ciler var mesela
uyumamakla övünen bir güruh
bi de kılıfları var "yaa hayatı kaçırmak istemiyorum.. sonuçta zaman kısıtlı ve bunu uyuyarak harcamak bilmiyorum saçma geliyo bana.."
evet çünkü sabaha kadar pc başında otururken aslen hayatını çılgınlar gibi yaşıyosun..
bi de bunun tam tersi var..
çok uyumayı marifet sananlar..
"beni aradı işte saatte 4 filan hala uyuyorum" tarzında cümlelerle,
kendileri için adeta bi gurur kaynağı olan yastık izleriyle "kuul"luk mertebesine erişmeye çalışanlar..
ilk gruba göre şansları biraz daha az bence..
hani altında başka bi fikir filan yok
saf ayılık..
"şu an yaşadığımızın bi rüya olmadığını nerden biliyoruz ki" filan diye girseler,
felsefeye filan sarılsalar beeelki kurtarabilir gibi (bu arada ersin karabulut'un yeraltı öykülerindeki bi bölüm geldi aklıma.. biraz zorla hatırlıycaksın)
herneyse sonuç olarak saçma buluyorum bunları evet..
eğer böyle bi mantık varsa boşuna o kılık kıyafete harcanan paralar şunlar bunlar,
en kuul insan insomnia olandır (çağrışım: fight club-edward norton)
boşuna uğraşmayın..

0 küçük şişe sallanıyor: