A hole on the toilet wall: yine evet yine

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Aralık 2008 Cumartesi

yine evet yine

carousel'deyiz..
önümde küçük bi kız elinde Dora (bkz:. dora the explorer) şeklinde uçan bi balon var..
aaa dora filan diye sevindik bişeyler..
sonra ben kızın elindeki balona vurdum sallandı balon mutlu oldum filan..
devamında;
didi: vurmasana kızın balonuna.. uçucak filan şimdi psikolojisini bozucan kızın..
bushu:<>
didi: e vurma o zaman balonun dora'sına burasına..
hep beraber bi eaaaööhh iğrenç dedik ama gülmeye devam ettik..
hala gülüyorum xD

evet biz ısrarla er gün böyle espriler yapıyoruz..
hıhı evet.

9 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

ben bu gece e-twilight okumaya başlıyorum. evet.

tıtım-tım-tıtım.

dilsad dedi ki...

hayır didi yapma öle

dilsad dedi ki...

büş dayanamıorm sanırm breaking dawn'a e-book olarak başlıcam birasdan :İ

**bushu** dedi ki...

dilşut breaking dawn'ı benden önce oku işte o zaman öldürürüm seni..
didi arkandayım kuzum xD

dilsad dedi ki...

4. bölüme geçtim biri beni durdursun.

**bushu** dedi ki...

dilşuuut şu an sana nası küfrediyorum bi bilsen o ört bölüm burnundan öyle bi gelir ki..
dur ulan dur allahın belası yeter.. delirdim burda

nam-ı diğer dedi ki...

yarın cümbüş var sanırım xD

dilsad dedi ki...

ne kitabı almama izin veriosn ne e-book şeklinde okumama yeter be ben kaptırdım bu gece uzar ben size söyliim öptm ikinizde

**bushu** dedi ki...

midnight sun şu an bitmek üzere bi bölüm kaldı sonra ben de breaking dawn'a geçicem.. bu gece uyku yok xD
gözlerim acıdı yanlız çok fena..