A hole on the toilet wall: özet gibi, pek bişey yok aslında gibi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Aralık 2008 Cuma

özet gibi, pek bişey yok aslında gibi

heheyt geldim evet yeşim hocalardan..
resmen hayatımın hayvanlığını yaptım
yemek yeme sınırlarını zorladım bugün resmen..
12'de kahvaltı yaptım,
çıktım bakırköyde protakalsuyu içtim
sonra yeşim hocalarda her çeşitten ikişer ikişer..
her ne kadar ne naz'dan ne de yiğit'ten yüz bulamamış olsam da
güzeldi..
çok ayrıntı vermicem boşuna bakma öyle bizim özelimiz o xP
bu kadar bil yeter..
bi de çözmem gereken milyonlarca soru olduğunu bil..
bütün bayramlık ödevler bugüne kaldı..
bu gece twilight zor gibi..



bi de gitmeden bu ne yaman çelişkidir dye sormak istiyorum..
bu ne yaman çelişkidir?
bu kadar değil açıklaması da var..
sen testin üstüne kocaman "çarpanlara ayırma" yazmışsın ama
o soruların hiçbiri çarpanlara ayırmadan çözülmüyo..
lütfen biraz daha dikkat..

0 küçük şişe sallanıyor: